aiutoooooooooooooooooooooooooo.......10 punti a ki mi risponde!!?

allora....avrei bisogno al + presto di una lettera in inglese....cioè me ne servirebbero almeno tre....uno che parla dei miei interessi (il tennis il sassofono la televisione la musica e poi inventate qualcosa voi....)una che parla del mio film preferito (raccontate pure del vostro) e uno k racconta dei miei libri preferiti(raccontate pure il vostro) grazieeeeeeeeeee.....allora veloci!!mi rakkomando nn fatte con il traduttore!!cioè grammaticalmente corrette!!10 punti!

9 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

Altro??? mah...xkè nn ti rimbokki le manike e te le fai tu?!!

• 1 decennio fa

ma tu la testa ce l'hai???????USALA

• Anonimo
    1 decennio fa

dammi più punti e te le faccio!scorza e sfadicata

• 1 decennio fa

ehm.. a me sinceramente nn mi va.. e poi qst è 1 compito x esercitarti .. se nn lo fai.. k esercitazione è???

vai!!!vai!!!!a lavoro cara...

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 1 decennio fa

allora...una cosa è la versione di latino ke la trovano su internet...ma una cosa è fare lettere e temi x te...e x 10 miseri punti..

datti una mossa...sicuramente sono per gli esami ste 3 lettere...datti da fare xkè qua nn le farà nessuno..mbah

ciao

• ??? Lo so che ne hai bisogno, ma dubito che qualcuno il 13 di giugno ti dia una risposta esaustiva...

• 1 decennio fa

ma almeno scrivile in italiano..traduci quello che riesci e chiedi aiuto per il resto...

mamma mia..voglia di lavorare saltami addosso!

• Anonimo
    1 decennio fa

Hi! my name's...... and I'm...... years old. In my free time I like play twnnis and play the saxophone. I love watch tv and my favorite program is ....... . I love also the music. My favorite rock band is....... and I love theirs songs, especially......... .

I love also meet my friends in the afternoon. Usually, we go to the park. I love my friends! And I love also go out. I like the parties, but I prefer stay at home and watch a dvd with my friends.

spero vadano bene.....

My favorite films is........ because I love (l'attore del film). I think that this film is very interesting and rich of emotions. I love this kind of film because they involve the people. I think also that the story is fantastic!

My favorite story is "The princess that believed in the fables".The history narrates the life of a princess that always believed in the dreams and in the blue prince but then it realizes that real life is not at all a dream. it is difficult.... and at times, also the principles are not sweet and kind.

• 1 decennio fa

TUOI INTERESSI:

A lot of things interest me, but my passion is for a long time the tennis.I love to play the saxophone and as hobby mine preferred is that to watch the television and to listen music. Up to 3 years ago I also made swimming pool, but then I have begun to play tennis since much.I play the saxophone has been impassioning me for 6 years and I hopes to improve very much. my preferred programs are so many, I don't have particularly one of them and I love the music. The singers that more I prefer are: Elisa, Ligabue and Madonna.

FILM PREFERITO:

My of The entitles of him of preferred cinema: RIVOGLIO I MIEI FIGLI. This makes a movie I like a lot since draws the history of a divorced woman they govern the marito.I you/they have also owed 2 children.The mother being idle ago of everything to get the trust of her children and it is in constant struggle they govern her husband, that a her of of of difference rich of very of it is and it doesn't really hold to the happiness of his/her/their children. This makes besides a movie I am very also liked because the the actress is Sabrina Ferilli, that is one of mine prefer.

LIBRI PREFERITI:

my preferred books are: Of of those of All Harry Potter; The path of the nests of spider; So it is (if they cut you); Marcovaldo; The Leopard; The gentleman of the rings; prince of octave flute of The others of many of and. I like all these books because they are everybody son-in-laws that I love, above all the octave flute I am liked a lot prince and also So that you of if of you/he/she is they cut, a very nice comedy.

MI DAI 10 PUNTI?? c ho messo 1 ora e mezza per farle tt e 3 cn il vocabolario!!!

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.