0 ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

aiuto per traduzione dall'italiano all'inglese?

ho qualche problemino su queste 2 traduzioni..chi riesce a tradurmele? la seconda la inserisco su commenti aggiunti..

1) 2 anni fa' la mia migliore amica Susan ed io non abbiamo trascorso le vacanze al mare come facciamo di solito.Siamo andate a Parigi per stare con la cugina di Susan.Il suo nome Yvette è una ragazza simpatica e cordiale ed è un pò piu' grande di noi.Fa la modella e possiede un piccolo appartamento a Parigi.Non abbiamo speso soldi per la casa ma abbiamo speso molto perche' la vita è molto cara a Parigi.Il giorno della partenza mio padre mi ha detto:"Ecco dei soldi, non telefonarmi per richiedere altri soldi"! A Parigi abbiamo parlato sempre francese naturalmente. Studio questa lingua a scuola e la parlo abbastanza bene. Susan la parla meglio di me comunque tutta la gente ci capiva. L'anno prossimo ci piacerebbe andare in America.

Aggiornamento:

2) Un giorno decisi di fare visita al mio vecchio compagno d'universita' Tom. Tom è un giovane intelligente ma due anni fa' ha lasciato l'universita' e ha iniziato a scrivere. Fa lo scrittore: scrive libri gialli. Quel giorno quando arrivai a casa sua la porta era aperta. Tom si stava facendo la doccia ma disse:"Accomodati". Non fu facile sedermi sul divano perche' era pieno di cose. Tom odia fare i lavori di casa. Non pulisce mai il suo appartamento non lava mai i piatti e non passa l'aspirapolvere."Se vuoi prendi una birra" disse Tom. Andai in cucina. Il gatto dormiva sul pavimento. Decisi di preparare il pranzo ma nel frigorifero c'era solo un pò di formaggio duro, poche olive e un uovo.In quel momento arrivo' Tom. Stava facendo la barba con il rasoio elettrico. Io dissi:"Andiamo fuori a mangiare" Tom fu daccordo ma disse che non aveva soldi. Sono sicuro che i suoi libri non hanno successo.

5 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

two years ago 'my best friend Susan and I have not spent the holidays at sea as we do solito.Siamo go to Paris to stay with her cousin of Susan.Il his name Yvette is a nice and friendly girl and is a little more 'Great noi.Fa the model and owns a small apartment in Parigi.Non we spent money for the house but because we spent a lot of' life is very dear to Parigi.Il departure day my father told me: "This is the money, not call to request more money! " In Paris the French have always spoken of course. Study this language at school and speak quite well. Susan speaks the better of me, however, all the people we understand. Next year we would like to go to America.

mentre l altra : One day I decided to make visit to my old companion of universities' Tom. Tom is a young intelligent but two years ago 'has left the university' and began to write. Does the writer: writes books yellow. That day when I arrived at his home the door was open. Tom was doing the shower but said: "Accomodati." It was not easy to sit on the sofa because 'was full of things. Tom hates to do the work at home. Not ever cleans his apartment not ever washes dishes and does not pass the vacuum cleaner. "If you take a beer" said Tom. I went in the kitchen. The cat slept on the floor. I decided to prepare lunch in the refrigerator but there was only a little hard cheese, olives and a few uovo.In that time arrival 'Tom. He was doing a beard with the electric shaver. I said: "Let's go out to eat" Tom was okay but said that did not have money. I am sure that his books have no success.

ciao spero di esserti stata di aiuto

• 1 decennio fa

Two years ago my best friend Susan and I didn't spend our holidays to the beach how we used to do. We went to Paris to stay with Susan's cousin. Her name is Ivette and she's a funny and kind girl and she is older then Susan and I. She's a model and lives in a small flat in paris. We didn't spend any money for the accomodation but we spent a lot because life there is very expensive. The day of departure my father told me: "Here some money, don't call me to require other more! We spoke always french in Paris. I study this language at school and I can speack it enough well. Susan is more clever than me however people were able to understand us. Next year we will love to go to America.

...la prossima...

• 1 decennio fa

one day I decided to visit my old university friend Tom. Tom is an intelligent young boy but 2 years ago he has let university and he has started to write. He's writer: he writes yellow books. that day when I arrived to his home the door was open. Tom had a shower but said: "come on and sit down." it wasn't easy to sit me down on the sofa because there were a lot of things. tom hates cleaning his home. it doesn't clean never his apartment, he dosen't wash never the dishes and he doesn't move the vacuum cleaner. if yo want take a beer, said tom. i went to the kitchen. the cat has slept on the floor i decided to prepare the lunch but in the firdge t there was only a little hard cheese, olives and a few eggs. In this moment tom arrive . He was doing a beard with the electric shaver. I said: "Let's go out to eat" Tom was all right but he said that he did not have money. I am sure that his books have no success.Decisi di preparare il pranzo ma nel frigorifero c'era solo un pò di formaggio duro, poche olive e un uovo.In quel momento arrivo' Tom. Stava facendo la barba con il rasoio elettrico. Io dissi:"Andiamo fuori a mangiare" Tom fu daccordo ma disse che non aveva soldi. Sono sicuro che i suoi libri non hanno successo.

• 1 decennio fa

Two years ago my best friend Susan and I didn't spend our holidays to the beach how we used to do. We went to Paris to stay with Susan's cousin. Her name is Ivette and she's a funny and kind girl and she is older then Susan and I. She's a model and lives in a small flat in paris. We didn't spend any money for the accomodation but we spent a lot because life there is very expensive. The day of departure my father told me: "Here some money, don't call me to require other money! We spoke always french in Paris. I study this language at school and I can speack it enough well. Susan is more clever than me however people were able to understand us. Next year we are going to go to America.

baci

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 1 decennio fa

2 years ago my best friend Susan and me didn't spend the holidays to the sea how we do usually. We went to Paris to stay with Susan's cousin. Her name is Yvette, she is a nice and gentle girl and she is a bit older than us. She is a model and she has a little apartment in Paris. We didn't spend money for the house but we spent a lot because life is very expensive in Paris. The day of the departure my dad told me "Here some money, don't call me to ask me other money"! In Paris we spoke always french, naturally. I study this language at school and I speak it enough well. Susan speaks it better of me, however all the people understood us. The next year we would like to go to America"

gradirei i 10 punti,grazie. :) P.S.=Non l'ho tradotta con il traduttore, ma da sola (ho avuto 10 in inglese a scuola).

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.