Anonimo
Anonimo ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

mi potete tradurre in inglese x favore ???' grazie mille?

mi potete tradurre in inglese ...

ci sono circa ottocento giornali gratuiti in Gran Bretagna. Quaranta milioni di persone li leggano ogni settimana.ora ce ne sono ottocentouno! il nostro giornale si chiama "ventunesimo secolo". quattordici persone lavorano nel nostro ufficio. è una vita indaffarata. ho centouno cose da fare ogni giorno. dopo la settimana o ottava riunione della mattinata, ho bisogno di una forte tazza di caffe! naturalmente, otteniamo tutto il denaro dalla pubblicità. ci occorrono venticinque mila sterline ogni settimana. è una vita dura!

grazie

Aggiornamento:

i numeri scritti nn a cifre

5 risposte

Classificazione
  • 1 decennio fa
    Risposta preferita

There are about 800 free newspapers in GB. 40 million of people read them every week. now there are 801! The name of our newspaper is "21° century". 14 people work in our office. every seven or eight weeks we have got a meeting on the morning, i need a couple of coffe!!! naturally, we obtain all the money from sponsor. we need 25mila pounds every week. It's an hard life!!

• 1 decennio fa

there are about 800 free newspapers QUOTIDIANI magazines SETT... o altro... in G.BRITAIN. 40 millions of people read them every week. now there one hundred and one. our newspaper is called 21ST CENTURY. fourteen people work in our office, it s a busy life. I ve got 101 things to do every day. after the 7th or 8th meeting of the morning I need a cup of strong coffee. we get all the money from advertising of course. we need 25 thousand pound each week. it s a hard life

gianni

Fonte/i: insegno inglese da ventanni
  • Anonimo
    1 decennio fa

There are about eight hundred free newspapers in Great Britain. Forty million people read them every week.now there are eight hundred and one! Our newspaper is called "twenty-first century." fourteen people working in our office. is a busy life. I have one hundred and one things to do every day. After a week or eighth meeting this morning, I need a strong cup of coffee! Naturally, we get all the money from advertising. we need twenty-five thousand pounds each week. is a hard life!

• 1 decennio fa

There are about 800 free newspapers in Britain. 40 million people will read every settimana.ora there are ottocentouno! Our newspaper is called "21 St Century". fourteen people work in our office. Is a busy life. I have one things to do every day. After a week or eighth meeting of the morning, I need a strong cup of coffee! Of course, we obtain all the money from advertising. We need twenty-five thousand pounds each week.

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • Anonimo
    1 decennio fa

there are about eight hundred free newspeaper in england.

forty million peaple read every week.Now there are eight hundred one our neuspaper is called the Twenty-First Century.

fourteen peaple work in our office.it's a busy life.

I have one hundred one thing to do everyday.then week or eighth meeting of the morning, I need a strong dose of coffee

Naturally we get all the money of the public

we need twenty-five thousand pounds each week. is a hard life!

era una cavolata ma mi sono sbattuta lo stesso a tradurre non è ke ora mi daresti qualche punto??please :)

ho anche messo i numeri in parola me li merito no??;)

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.