giada! ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

fate un riassunto di questo testo breve sempre IN INGLESE! per favore è urgentissio...vi pregoo!!!?

A man is trying to build an electric motor-car.He works in an office in the town during most of the week,but on Saturdays he stays at home in the country and works on his electric car.

Every Monday he tells his friends at the office about his work on the car,but his news it is never very good.

Then at last one Monday morning he comes to the office and saya to his friends:" I have done it! I have driven from my home to here by electricity!"

His friends are all very glad."How much does it cost to get here by electricity?"they ask.

"Three hundred and two pounds" he answers.

"Two pounds for the electricity,and three hundred pounds for the electric wires from my house to the car."

PER FAVORE FATE UN RIASSUNTO SEMPRE IN INGLESE SE POSSIBILE CON I DISCORSO INDIRETTOO!! X FAVOREEE VI SCONGIURO è TROPPO URGENTE...VI SUPPLICO!!!!!!!!!!!!!!!!

X FAVORE

Aggiornamento:

è urgente ..nn posso farlo nn xk nn sn capce...ho dei problemi gravi familiari n questo momento e devo ancora tudiare 180 pag di storia 34 es di matematrica e 62 pagine di scienze...x favore.è urgente davvero datemi una mano

Aggiornamento 2:

x favoreeeeeeeeeeeeeee 10 punti sicuro

4 risposte

Classificazione
  • Hjoral
    Lv 4
    1 decennio fa
    Risposta preferita

Fallo tu prima in italiano, dopodiché potrai proporcelo e noi te lo tradurremo senza dubbio in inglese. Cerca di collaborare :)

• 1 decennio fa

HO già i miei compiti da fare te lo farei ma sono molto occupata.

MI DSPIACEcmq cerca di scrivere le cose più importanti,sintetizzando togliendo gli aggettivi,se ce ne sono,riassumendo in uno solo BYE BYE e buon lavoro

• Anonimo
    1 decennio fa

A man is Drying to build an electric motor-car , he works in a office in the town but on Saturday he stays at home in the country and works on his electric car.Every Monday he tells his office's friends about his work on the car but his news it is never very good.

One Monday he comes to the office and he ask for an opinion (controlla qsta espressione perchè nn ne sono tnt sicura)about his work who he has driven fom his home to there.His friends are very glad(or happy) and they ask the price of his work.

He answers that he spent two pounds for the electricity and three hundred pounds for the electric wires(filo elettrico) from his house to the car.

• Anonimo
    1 decennio fa

An office attendant wants to built an electric car during weekend. Every Monday he explains to his collegues about the project but the news are always bad.

One particular Monday he say: "I have done it"

The collegues: how much does it cost to use it from your home to the office?

Man: 302 pounds, 2 pound for the electricity and 300 pounds for the wires

Fonte/i: me stesso
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.