Anonimo
Anonimo ha chiesto in Scuola ed educazioneScuole primarie e secondarie · 1 decennio fa

raga mi traducete qst in inglese?????please?

di solito indosso dei vestiti comodi e casual. oggi indosso una camicia bianca a righe, jeans chiari, cinta bianca e stivali bianchi. ho dei bracciali di diverso colore e un anello sulla mano sinistra e una collana. uso spesso borse sia eleganti che sportive.

4 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

i usually wear confortable and casual clothes. today i'm wearing a striped white bluse, light jeans, white belt and white boots. i've some bracelets with different colour and a ring on the left hand and a necklace. I usually use both elegant and sport handbags.

penso sia così.. XD cciao

• 1 decennio fa

l usually wearing comfortable and casual clothes. Today I wear a white striped shirt, light jeans, white belt and white boots. I have different color bracelets, a ring on my left hand and a necklace. I often use sylish an sportive bags.

• 1 decennio fa

l usually wearing comfortable and casual clothes. l now wearing a white striped shirt, light jeans, white belt and white boots. I have different color bracelets and a ring on her left hand and a necklace. I often use bags that are stylish sports

• 1 decennio fa

Usually wearing comfortable clothes and casual. today wearing a white striped shirt, light jeans, white belt and white boots. I have different color bracelets and a ring on her left hand and a necklace. I often use both elegant handbags that sport.

----

sono bravo eh???

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.