Chi mi traduce o mi trova la traduzione del testo "something gonna give" di Big Boi e m.j. Blige?

il testo è questo:

It's funny right? They say things done change. No more messages in the music. Record sales down. Gas prices up.

No more love in your love. No more love for your love. Change is long overdue.Mary! Something's gotta give! Big Boi!!

(Big Boi)

You can trot around the planet or watch it on the news. Sombodys getting shot, the weather man's looking confused, he's reporting to a nation full of zombies, strung out on starbucks and stitched up and bitching Abercrombie.uh, Don't get it mixed up me too I have Insomni...a at times but don't be walkin round here blind. Nigga feelin' all around trying to find a righteous path, It's apealin when I rhyme so everytime I hit the mass...es. You know, the common folk. Blue collared day to day workers that squeeze a dollar so they baby can swallow a little not a lota just enough to fill that bottle but it's a million dollars a gallon for some gas to get to work tomorrow that's if you gotta get it, you

can't swim in carpool. You Rob Peter to pay Paul to make due make you wanna write a note and take a pistol to that bank too and pass it to the teller, but you know better.

(Mary J. Blige) Chorus:

They trying to tell us to stay strong, but everyday we losing jobs. From College Park out to Beverly Hills, Somethings gonna have to give. Across the world they live in fear, but it's the same thing over here. If you can hear me on Capitol hill, somethings gonna have to give.

(Big Boi)

The great debators debate about who's the greatest MC, subject matter don't matter because the verse is empty. No food for thought nothing for the brain to digest so I guess it'd be about who can bullshit the best, but I give them light on like the traffic I direct, inspiring their life like they was actors on my set. As if I was a pilot, take'em higher then a jet. I'd be a liar if I wasn't sick and tired of this mess.

(Mary J. Blige) Chorus:

They trying to tell us to stay strong, but everyday we losing jobs.(everyday, everyday) From College Park out to Beverly Hills, Somethings gonna have to give. (Give it up y'all) Across the world they live in fear, but it's the same thing over here.(Over here, yeah)If you can hear me on Capitol hill, somethings gonna have to give. (Ohh, Yeah)

(Mary J.Blige)

Single mother in a struggle and it's no fun. But you don't really understand until you are one. A child is sick and is losing he's endurance, she want to fix him but she 'aint got no insurance. Now we don't even want to talk about the man's life. Out on parol with the promise that he'll do right. But a felon has no chance for a new start. So it's back to doing hand in hand on his own block.and blacks and whites we're all the same, and I know you feel my pain. And the only hope I have to help me deal with the Drama, is that maybe in November I'll be cheering for Obama.

(Mary J.Blige)

They trying to tell us to stay strong,(Yeah) but everyday we losing jobs.(Everyday) From College Park out to Beverly Hills,(OoOoO) Somethings gonna have to give. (Give it up Give it up) Across the world they live in fear, but it's the same thing over here. (Over Here)If you can hear me on Capitol hill,(listen to me now) somethings gonna have to give. (Give it up yall)

(Big Boi)

The world is too big.

Free your mind or be stuck like porcupine left behind that's the bottom line gotta find the grind cause the time won't be coming back around get it now nigga.

The world is too big.

Step on the stars while you're reaching for the sun but never burn a bridge, each one, teach one, if you lend a helping hand, you may never be one

The world is too big.

(Mary J. Blige)

And I heard him say that every man woman and child was gonna be okay. I heard him say that they would bring our soldiers home in one piece today.

The world is too big.

But it's not that way. They've been selling us a dream telling us we on the same team, now we all gotta deal with the lies!

(Mary J. Blige) Chorus:

They trying to tell us to stay strong(yeah), but everyday we losing jobs(everyday).From College Park out to Beverly Hills, Somethings gonna have to give.(have to give) Across the world they live in fear,(oh yeah) but it's the same thing over here.(over here) If you can hear me on Capitol hill,(I know you hear me) somethings gonna have to give.(yeahhh)

I NEED YOUR HELP!

1 risposta

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

It's funny giusto? Si dice che le cose fatte cambiamento. Niente più messaggi in musica. Il record di vendita verso il basso. I prezzi del gas fino.

Non è più amore nel tuo amore. Non è più l'amore per il vostro amore. Cambia overdue.Mary è lunga! qualcosa è da dare! Big Boi!

(Big Boi)

Puoi trotto intorno al pianeta o guardare sulla notizia. Sombodys far colpo, il tempo di guardare l'uomo confuso, ha segnalazione di una nazione piena di zombie, strung su starbucks e cuciti e bitching Abercrombie.uh, Non è mescolato anche me ho uno Insomni ... a volte ma non è tornata qui Walkin ciechi. Nigga Feelin 'intorno cercando di trovare un giusto cammino, è apealin quando rima ogni modo mi ha colpito la massa ... es. Sai, la gente comune. Blue collare giorno per giorno i lavoratori che spremere un dollaro così loro bambino può ingerire un po 'uno lota non basta a colmare quella bottiglia, ma è un milione di dollari al gallone per alcuni gas per recarsi al lavoro domani, che se devi farlo, è

non può nuotare in Carpool. È Rob Pietro Paolo a pagare per fare causa rendere volete scrivere una nota e una pistola a tale banca troppo e passare al bancomat, ma voi sapete meglio.

(Mary J. Blige) Coro:

Essi cercano di dirci a rimanere forte, ma noi tutti i giorni perdere posti di lavoro. Da College Park a Beverly Hills, Somethings gonna a dare. In tutto il mondo in cui vivono nella paura, ma è la stessa cosa qui. Se si riesce a sentire me su Capitol Hill, somethings gonna a dare.

(Big Boi)

Il grande debators dibattito su chi è il più grande MC, oggetto non importa, perché il versetto è vuoto. N. spunti di riflessione per niente cervello per digerire così penso sarebbe chi può bullshit i migliori, ma dare loro luce su come il traffico diretto io, ispirando la loro vita come se gli attori è stato il mio set. Come se ero un pilota, quindi superiore take'em un getto. Sarei un bugiardo se non ero malato e stanco di questa situazione.

(Mary J. Blige) Coro:

Essi cercano di dirci a rimanere forte, ma noi tutti i giorni perdere posti di lavoro. (Tutti i giorni, tutti i giorni) Da College Park a Beverly Hills, Somethings gonna a dare. (Give it up y'all) In tutto il mondo in cui vivono nella paura, ma è la stessa cosa qui. (Over qui, yeah) Se è possibile ascoltare su Capitol Hill, somethings gonna a dare. (Ohh, Yeah)

(Mary J. Blige)

Singola madre in una lotta e non è divertente. Ma non capisco fino a che non sono uno. Un bambino è malato e si sta perdendo la pazienza, vuole fissare ma lui 'non ha alcuna assicurazione. Ora non vorrei neppure parlare della vita dell'uomo. Out a parol con la promessa che faremo del diritto. Ma un felon non ha alcuna possibilità per un nuovo inizio. Così si fa ritorno a fare mano nella mano sotto la propria block.and bianchi e neri siamo tutti uguali, e so che si sente il mio dolore. E l'unica speranza che ho di aiutarmi con il dramma, è che forse nel novembre I'll festeggerà per Obama.

(Mary J. Blige)

Essi cercano di dirci a rimanere forte, (Sì), ma ogni giorno abbiamo la perdita di posti di lavoro. (Tutti i giorni) Da College Park a Beverly Hills, (OOOOO) qualcosa da dare. (Give it up Give it up) In tutto il mondo in cui vivono nella paura, ma è la stessa cosa qui. (Qui) Se è possibile ascoltare su Capitol Hill, (ascoltami ora) qualcosa da dare. (Give it up yall)

(Big Boi)

Il mondo è troppo grande.

Libera la tua mente o essere bloccati come istrice lasciato che la linea di fondo devo trovare la causa macinare il tempo non sarà di ritorno di circa farlo ora nigga.

Passo sulle stelle, mentre si sta per raggiungere il sole ma non masterizzare un ponte, ciascuno, uno insegnare, se dare una mano, lei non può mai essere uno

(Mary J. Blige)

E ho sentito dire che ogni uomo donna e bambino è stata gonna be okay. Ho sentito dire che lo avrebbe portato a casa i nostri soldati in un unico pezzo di oggi.

Ma non è così. Sono stati vendere un sogno noi ci siamo sulla stessa squadra, ora siamo tutti devo trattare con le bugie!

(Mary J. Blige) Coro:

Essi cercano di dirci a rimanere forte (yeah), ma ogni giorno abbiamo la perdita di posti di lavoro (tutti i giorni). Da College Park a Beverly Hills, qualcosa da dare. (A dare) tutto il mondo in cui vivono nella paura, (oh yeah), ma è la stessa cosa qui. (qui) Se è possibile ascoltare su Capitol Hill, (I know you hear me) qualcosa da dare. (yeahhh)

• Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.