Preferite sing for the moment di eminem o l'originale dream on di aerosmith?

Aggiornamento:

X rix a DNA... Anche io preferisco sing for the moment di Eminem...

Come si chiamano le altre versioni?

11 risposte

Classificazione
  • 1 decennio fa
    Migliore risposta

Personalmente sing for the moment ^.^

Amo Eminem =)

Tu?

Guarda ho trovato questo su wikipedia però è in inglese =( Comuqnue queste sono le altre versioni

The song was sampled by rap artist Eminem for his song "Sing for the Moment" from his 2002 album The Eminem Show. Joe Perry also played the guitar solo on the track. The song was re-made by Andru Donalds as the cover song for their album of the same name. It has been covered by Ronnie James Dio (vocals) with Yngwie Malmsteen.

"Dream On" was recently covered by Razor and Tie recording artist Kelly Sweet. It is available on both her self-titled EP and her full length album We Are One.

"Dream On" has also been covered live by Tori Amos, and is included on "The Official Bootlegs" album recorded at the Bank of America Pavilion in Boston, Massachusetts on August 21, 2005.

"Dream On" has been covered by Bermuda Triangle Band on their 1977 "Bermuda Triangle" album on Winter Solstice Records and on the 2006 reissue of that album.

"Dream On" was also covered by Enigma on their 2000 album named "Dream On".

"Dream On" was covered by The Mission on their album "Children"

"Dream On" was also covered by Fisher on their "Uppers & Downers" dual-disc album. The cover version performed by Fisher was featured in the series-finale episode of the NBC drama Windfall.

The song was also sampled by rap artist The Game for his song "Never Be Friends" off of a mixtape by the Nu Jerzey Devil. Michael Angelo Batio also covered this song in his album Hands Without Shadows.

• Accedi per rispondere alle risposte
  • 1 decennio fa

eminem è sempre eminem poi sing for the moment...è stupenda

• Anonimo
    1 decennio fa

eminem sing for the moment...è tr bella!!!

• Anonimo
    1 decennio fa

IO NN L'HO SENTITA DREAM ON,MA PREMETTENDO CHE NON MI PIACE IL ROCK DICO SING FOR THE MOMENT

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • assolutamente Sing for the moment...

kiss ^_^

• 1 decennio fa

Guarda nn saprei xk come fan di Eminem ovvio k ti diko la sua "versione"!!!Ma certo Dream On nn è male...

Sl k nn so.. Eminem mi da quell'ènergia in +, + sensazioni k nn ho da "Dream On"... Xò x risp alla tua dmanda bè....

QUOTO EMINEM E LA SUA VERSIONE!!! =D

E x ki ha voglia di ascltarla ekkovi il link:

http://www.youtube.com/watch?v=vIGV4Vhdvcc

Youtube thumbnail

W EMINEM! Ciauuuu! xD

>>>>Kisses<<<<

• 1 decennio fa

Tutti e due

amo sing for the moment per le emozioni che mi suscita ogni volta

e Dream on ha un'energia fenomenale

• Anonimo
    1 decennio fa

Dream on..la amo!

• Anonimo
    1 decennio fa

quoto evidence

da dream on degli aerosmith è stato solamente preso il sample per sing for the moment

• 1 decennio fa

Sono di parte... Ma preferisco l'originale :-) E vi consiglio anche la versione di Dio e Malmsteen.. Forse un po' troppo "fastosa" ma grande ;)

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.