Anonimo
Anonimo ha chiesto in Scuola ed educazioneScuole primarie e secondarie · 1 decennio fa

Aiuto correzzione di un testo piccolo in inglese 10 pnt ai + bravo grazie mille?Se ho sbagliato mi correggete?

Hi! Everything well? Last night have gone to a party and have had a good time so much! Have known so many people and have danced all night! There was a group that played live: good! I have drunk something but without exaggerating; have also upset me a drink on the shirt! However there was also one friend of mine that I had not seen for so much time and I have asked to a girl to go out. the only problem is that. I have gone home to half night.. I hoped more..I now greet you.. talk to you soon

ciao! tutto bene? ieri sera sono andato ad una festa e mi sono divertito tanto! ho conosciuto tante persone e ho ballato tutta notte! c'era un gruppo che suonava dal vivo : bravissimi! ho bevuto qualcosa ma senza esagerare; mi hanno anche rovesciato un drink sulla camicia! però c'era anche un mio amico che non vedevo da tanto tempo e ho chiesto a una ragazza di uscire. l'unico problema è che sono andato a casa a mezza notte.. speravo di più..

ora ti saluto.. a presto

2 risposte

Classificazione
  • 1 decennio fa
    Risposta preferita

Hi! Is everything fine? Last night I went to a party and had a very good time ! I met many people and danced all night! There was a group that played live: wonderful! I drank a bit but without exaggerating; I also split a drink on my shirt! However there was also one friend of mine that I had not seen for a long time and I asked a girl to go out with me. the only problem is that. I came back home at midnight.. I had hoped for more..I now greet you.. talk to you soon

• 1 decennio fa

Hi! is it Everything ok? Last night went to a party and had enjoyed myself very much! I Have known so many people and have danced all night! There was a group that played live: they were amazing! I have drunk something but without exaggerating;someone has also upset me a drink on the shirt! However there was also one friend of mine that I haven't seen for a very long time and I asked a girl to go out. the only problem is...that I have gone home to half night! I hoped formore..I now greet you.. talk to you soon

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.