traduzione in inglese??

la pesca

la pesca è un hobby molto rilassante nella quale abbiamo bisogno di molta pazienza e una buona capacità pratica.per pescare si ha bisogno di una canna da pesca, una lenza e un amo. per pescare dei pesci bisogna mettere un esca nell'amo, lanciare la lenza e attendere.

a me piace la pesca perché è un modo piacevole per passare il tempo e adoro quando i pesci abboccano e li devo tirare su.di solito vado a pescare con i miei amici la domenica, e quando sto con i miei amici mi diverto molto.spesso torniamo a casa senza neache un pesce,ma a me non interessa perchè io mi sono divertito.

4 risposte

Classificazione
  • 10 anni fa
    Migliore risposta

Fishing

Fishing is a very relaxing hobby, in which we need a lot of patience and a good hand labor skill. In order to fish we need a fishing-pole, a fishing-line and a fish-hook. In order to fish we need to place a bait on our fish-hook, launch the bait and wait.

I like fishing beacuse it's a pleasant way to spend my time and i love when fishes get hooked and i have to pick them up. I usually go fishing with my friends on Sunday, and when i'm with them i have a lot of fun. We often come back home without a fish, but i don't care because i had much fun.

Bye bye =)

• Anonimo
    10 anni fa

the peach

-the peach is hobby a much relaxant one in which we have need of much patience and a good ability pratica.per to fish has need of a fishing rod, a lenza and I love. in order to fish of the fish it must put a decoy nell' I love, launch the lenza and to attend. to me it appeals to the peach because it is an pleasant way in order to pass the time and I adore when the fish bite I must pull and them su.di usual I go to fish with my friends Sunday, and when I am with my friends I amuse myself molto.spesso we return to house without neache a fish, but me does not interest because I have amused myself

Fonte/i: traduttore yahoo
  • 10 anni fa

Fisheries

fishing is a very relaxing hobby in which we need plenty of patience and a good capacity pratica.per fish you need a fishing rod, fishing line and a hook. to catch fish you have to put a bait the friend, throw the line and wait.

I like fishing because it is a pleasant way to pass the time when fish bite and I love them and I have to pull su.di usually go fishing with my friends on Sunday, and when I'm with my friends I enjoy molto.spesso to even go home without a fish, but I do not care because I really enjoyed myself.

• 10 anni fa

vai o sul traduttore di yahoo o quello di google

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.