Juuh ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

Aiuto .. inglese ! 10 punti?

My perfect house has got..

potete anche inventare !!

2 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

My perfect house has many rooms: 2 bathrooms, 4 bedrooms, 2 living rooms, 1 kitchen and a study .. The walls are high and colored, is furnished in ethnic style and is so welcoming.

Outside is a garden where I and my dog playing every Friday and Saturday. My room has blue walls and blue tile floor, I have a double bed because I like to sleep comfortably on the desk is a computer and boxes where to attach my i-pod to the left of the desk c 'is a very messy closet, right hand is on a huge TV with DVD player! On shelves near the door, I have so many games I played as a child! Next to my bed, a little to the right of the table is the nest of my dog! Next to my room is the billiard room, where my friends and I play almost every night!

TRADUZIONE: la mia perfetta casa ha tante stanze: 2 bagni, 4 camere da letto, 2 soggiorni, 1 cucina e uno studio.. le pareti sonoo altissime e colorate, è arredata in stile etnico ed è tanto accogliente.

all'esterno c'è un giardino dove io e il mio cane giochiamo ogni venerdi e sabato. La mia stanza ha le pareti azzurre e il pavimento di mattonelle blu, ho un letto a due piazze perchè a me piace dormire comodo, sulla scrivania c'è un computer e le casse dove attaccare il mio i-pod, a sinistra della scrivania c'è un armadio molto disordinato, a destra invece c'è un'enorme tv con sopra un lettore dvd!! Sulle mensole vicino alla porta, ho tanti giochi con giocavo da piccolo!! Accanto al mio letto, poco più a destra del comodino c'è la cuccia del mio cane! Accanto alla mia stanza c'è la sala biliardo, dove io e i miei amici giochiamo quasi ogni sera!!

• 1 decennio fa

A Beautiful swimming pool where i stay with my friends, also a big garden where I plant hundreds of flowers . My bedroom has a very big bed with a lot of pillows , there is a big television and a stereo for listen to my favourite music :D

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.