Aiutooo descrizione e traduzione inglese entrate?

Devo fare 2 descrizioni in inglese in cui descrivo la mia casa e la scuola: Casa mia è un appartamento ed è così: mi fate la descrizione x favore??? che sia una cosa semplice.

La mia casa è composta da due camere uno studio una cucina una sala e un garage.

Nella prima camera cè un letto una finestra, una libreria una tv e un computer, nella seconda cè una tv, un armadio il terrazzo una scarpiera e un letto matrimoniale, poi nello studio cè una libreria, una tv, 2 computer e 2 scrivanie. Nella sala ci sono 3 mobili, 1 libreria 1 tv e 2 divani, e un terrazzo, mentre nel garage ci sono 3 biciclette e 2 scooter.

La mia scuola:

La mia scuole è composta da tante classi e aule:

tra cui un laboratorio di scienze, un laboratorio di francese, un laboratorio di arte, la palestra, la sala insegnanti e la sala dei bidelli, l'infermieria e i bagni. La mia classe è grande, ha dei cartelloni appesi alla parete, 25 banchi, 2 lavagne poi cè la cattedra e un uscita secondaria.

P.S mi raccomando sempliceeeee

4 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    10 anni fa
    Migliore risposta

My house has two rooms: a kitchen, a study room and a garage.

In the first room there's a window, a bed, a TV and a library computer. In the second there is a TV, a wardrobe, a terrace, a shoe rack and a double bed, then there's in the study a library, a TV, 2 computers and 2 desks. In the room there are 3 furnishings, a library, a TV and 2 sofas, and a balcony, while the garage there are 3 bikes and 2 scooters.

My school consists of many classes and classrooms:

including a science laboratory, a French laboratory, an art workshop, a gym, teachers and janitors rooms, an infirmary and bathrooms. My classroom is big, it has posters on the wall, 25 tables, 2 blackboards then there's the chair and a secondary exit.

Fonte/i: madrelingua inglese
  • Anonimo
    10 anni fa

La casa:

My house has two rooms a kitchen a study room and a garage.

In the first room there's a window, a bed, a TV a library and a computer,in the second there's a TV, closet of shoe rack, a double bed and the terrace, then there's a study library, a TV, 2 computers and 2 desks. In the room there are 3 mobile 1 library and a TV and 2 sofas and a balcony, while in the garage there are 3 bikes and 2 scooters.

La scuola:

including a science laboratory, a laboratory of French art workshop, gym, dining hall, the teachers and janitors, nurse and bathrooms. My class is big, has posters on the wall, 25 tables, 2 blackboards then theres the chair and a secondary exit.

• 10 anni fa

my home is very big, it has two rooms, the study-room, the kitchen, the living room e the garage. in the first room there are a bed and a window , there is a library, a TV and the PC. The second room is furnished with a closet,a shoe-rack, a king bed , a Tv and there is a roof-garden. in the study there is a library, two PC and two desks. The living room is furnished with 3 furnitures, a library, 1 tv, two sofa and a roof garden. 3 bikes and 2 scooters are closed in the garage.

In my school there are many class-rooms: there is athescience-laboratory, the french-lab, the art-lab, the gym,t the meeting-room of the teachers, the janitor's room, the sickbay and the bathrooms. My classroom is very big, there are 25 desks, 2 blackboards, the teacher's desk and 2 emergency exits. many flashcards are attacked on the walls.

• Anonimo
    10 anni fa

My house has two rooms a kitchen a study room and a garage.

In the first room theres a window, a bed, a TV and a library computer, the second theres a TV, closet shoe rack on a terrace and a double bed, then theres a study library, a TV, 2 computers and 2 desks. In the room there are 3 mobile library 1 1 TV and 2 sofas and a balcony, while in the garage there are 3 bikes and scooters 2.

including a science laboratory, a laboratory of French art workshop, gym, dining hall, the teachers and janitors, nurse and bathrooms. My class is big, has posters on the wall, 25 tables, 2 blackboards then theres the chair and a secondary exit.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.