Sora
Lv 4
Sora ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

mi traducete queste frasi in inglese?10 punti entro le 20..?

ecco qui le frasi non fatelo col traduttore perchè l'ho fatto già io ma sono sbagliate ...grazie mille 10 punti....

1 “Michela Ë più divertente di Jane ma Ë sicuramente meno socievole di lei.

2 Il giovedÏ Sarah va spesso in centro; entra in tutti i negozi di abbigliamento e prova i vestiti più ganzi che vede. Oggi Ë giovedÏ e Sarah vorrebbe andare in centro ma in questo momento Ë alla fermata dell’autobus e aspetta la sua migliore amica che Ë in ritardo.

3 “Chi ha incontrato Alex lo scorso fine settimana?” “L’ha visto Gloria. Sono andati al cinema e per errore hanno visto ‘Avatar’. Un mese fa Alex ha scaricato e masterizzato quel film e non voleva spendere soldi per rivederlo una seconda volta.”

4 “Che fai?” “Faccio una torta alle fragole per il compleanno di Dimitri. Amo cucinare ma non sono una brava cuoca. Fortunatamente le mie torte sono spesso deliziose.” “Allora puoi prepararne una anche per il mio.”

5 “Dai, scriviamo una lettera a Tom! Sento la sua mancanza e vorrei avere sue notizie.” “No, non facciamolo. PerchÈ non usciamo invece?” “Buona idea!”

6 Il vostro cane non é tanto intelligente quanto il nostro.

7 “A proposito, qual è la marca del tuo palmare?” “E’ un Apple.” “E quanto pesa?” “E’ leggerissimo.” “E com’è?” “E’ bianco e sottile. E il tuo?” “Purtroppo, io non ho un palmare.” “Che peccato!”

8 La ragazza di Jim è tanto diligente quanto la mia.

grz a tutti kiss

Aggiornamento:

ho detto che non le voglio col traduttore ....-_-

3 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

11 "Michela is funnier than Jane but is far less sociable than her.

2 On Thursday, Sarah is often in the center, enters into all the clothes shops and try dresses Ganzi he sees. Today and Thursday, and Sarah wants to go downtown but at this time and the bus stop and wait for her best friend who is late.

3 "Those who have met Alex last weekend?" "Did you see Gloria. They went to the cinema and mistakenly saw 'Avatars'. A month ago, Alex has downloaded and burned that movie and did not want to spend money to see him again. "

4"What are you doing?" "I make a strawberry cake for the birthday of Dimitri. I love to cook but not a good cook. Fortunately, my cakes are often delicious. "" Then you can prepare for a mine. "

5"Come on, write a letter to Tom! I miss him and I would hear from him. "" No, let us do it. Why do not we go instead? "" Good idea! "

6 Your dog is not as smart as ours.

7"By the way, what is the brand of your device?" "It 's an Apple." "And how heavy?" "It' s very light." "And how?" "It 's white and thin. And yours? "" Unfortunately, I have a PDA. "" What a pity! "

8Jim's girlfriend is as diligent as mine.

10pnt grazie

• Silvia
    Lv 4
    1 decennio fa

michela is funnier than jane but she's defininetly less out going

on Thursdays sara often goes downtown: she goes in every clothes shop and she tries the coolest dresses she finds. today is Thuesday and sara would like to go towntown but right noe she's at the bus stop waiting for her best friend who's late

who did alex meet last weekend. gloria saw him. they went to a movie and they unfortunately they saw Avatar. a month ago alex dowloaded and burnt that film and so he didn't want to spend money to see it once again.

what are you doing?i'm making a strawberry cake for dimitri's birthday. i love cooking but i'm not a good cook. luckly my cakes are often good. then you can make one for my birthday too

come on, let's write tom a letter. i miss him and i would like to hear from him. no, don't do it. why don't we go out instead? good idea

your dog is as smart as ours

By the way...what "palmare" is yours? it's an Apple. how much does it weight? it's very light. how is it? it's white and slim, yours? sadly i don't have a palmare. what a shame!

jim's girlfriend is as careful as mine

• Anonimo
    1 decennio fa

1 "Michela Is more fun than Jane but Is certainly less gregarious than you. 2 The Thursday Sarah often in Centre; enters all clothing shops and try on the clothes more ganzi that sees. Today Is Thursday and Sarah would like to go in downtown but at this time Is at the bus stop and wait for her best friend that Is overdue. 3 "who met Alex last weekend?" "The saw Glory. They went to the cinema and error have seen ' avatar '. A month ago Alex has downloaded and burned that film and didn't want to spend money to review it again. " 4 "Who do you do?" "I make a strawberry cake for the birthday of Dimitri. I love to cook but don't have a good cook. Fortunately my cakes are often delicious. " "Then you can prepare an also for my." 5 "By, we write a letter to Tom! I hear his absence and would like to have his news. " "No, do not let us do so. Why not leave instead? " "Good idea!" 6 your dog is not so intelligent as ours. 7 "by the way, what is the brand of your handheld?" "It's a Apple." "And how heavy?" "It is very light." "And it is?" "It is white and subtle. And yours? " "Unfortunately, I don't have a handheld device." "What a pity!" 8 the girl Jim is as diligent as mine.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.