Anonimo
Anonimo ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

Descrizione camera da letto in inglese? perfavore :)?

La mia camera non è molto grande e la divido con mia sorella di 28 anni. quando entro sulla sinistra c'è un armadio a sei ante dove teniamo tutti i vestiti, invece sulla sinistra c'è il letto dove dorme mia sorella con tutti i suoi quadri i peluche e un comodino con i suoi libri.

Ai piedi del letto di mia sorella c'è una poltrona messa apposta per leggere e alla destra c'è una piccola libreria dove teniamo i libri per la scuola, di fronte all'armadio invece c'è il mio letto con tutti i peluche, alla testa del mio letto c'è una mensola dove tengo i libri che leggo e alcune foto, di fianco al mio letto c'è una scrivania con un computer e dove facciamo i compiti. Non ho finestra ma una porta in vetro che copre tutta la parete che si affaccia sul terrazzo.

3 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

My bedroom is not very big and I share it with my sister. Entering the room, on the left there a six doors-wardrobe in which we put all our clothes, instead on the right there's my sister's bed with her paints, stuffed toys and a nightstand with her books on it.

At the feet of her bed there's an armchair especially for reading and on the right there's a little bookshelf in which we put our scool books. In front of the wardrobe there's my bed with stuffed toys; over it there's a shelf on which I put the books I read and some pictures. Near my bed there's a desk with a computer, where we do the homeworks. There's not any window but a french window (significa porta-finestra, porta a vetri) that enters the balcony.

• 1 decennio fa

my room isn't very big and i share it with my 28-years-old sister. When I go in, on the left there's a wardrobe where we keep our clothes, instead to the right there is my sister's bed with her picture, stuffed animal and some books on the bedside table. near the bed there's an armchair for read and on the right there's a bookcase where we put the book of school. in front the wardrobe there's my bed with all my stuffed animal: to the wall there is a bracket where i put the books that i read and some photos, near the bed there's a

• 1 decennio fa

anke se nn è come l'hai descritta tu vabbene lo stesso tnt la prof mika viene a kasa tua a vedere la tua camera xD My room is quite big. There's a big window with blue curtains in front of the door; on the right there are a desk, some shelves where I put my books and my DVDs, and a little purple sofa. Opposite the desk you can see my bed, which has a stripes blanket and a big pillow. There's a television too: it's behind the bed, next to the door, and it's enormous! I love watching movies on it, sitting on my coloured cushions. The walls are light blue, but it's like they were uncoloured because I've sticked so much posters that I don't even see the colour of the walls!http://it.answers.yahoo.com/question/index;_ylt=Ar...

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.