Traduzione di me stesso italiano- inglese?

Ciao, mi chiamo Stefano ho 25 anni e vivo a Udine con la mia famiglia che e' composta da mio figlio di due anni e la mia ragazza di 20anni.

Per il momento viviamo in un piccolo appartamento ma abbiamo in progetto di comprare una casa pero' prima dobbiamo mettere da parte un po' di soldi.

Lavoro da 4 anni come saldatore e per motivi di lavoro mi capita abbastanza frequentemente di spostarmi all'estero.

Ritengo di avere un carattere estroverso ma allo stesso tempo mi piace confrontarmi con le persone.

Odio l'ipocrisia e le persone false, sono uno ragazzo che rispetta molto gli altri ma allo stesso tempo pretendo di essere rispettato.

I miei hobby sono il calcio e il basket, e passo ogni domenica davanti la tv a guardarmi il campionato di calcio italiano.

Non leggo molti libri ma mi piace vedere molto i documentari.

Il mio sogno e' quello di riuscire a realizzare qualcosa nella vita e speriamo di riuscirci.

5 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    9 anni fa
    Migliore risposta

Hello, my name is Stefano, I'm 25 years old and I live in Udine with my family who is composed from my child, 2 years old, and my girlfriend, 20 years old.

Now we live in a little flat but we plan to buy a house but before we put aside a few of moneys.

I have worked by 4 years like a welder and for business I frequently move abroad.

I believe that I have an extrovert character but at the same time I like comparing me with the other people.

I hate hypocrisy and false people, I'm a boy who much respects the other people but at the same time I pretend to be respected.

My hobbies are football and basketball and I spend every Sunday to watch the italian football league.

I don't read many books but I like watching many documentaries.

My dream is to be able to achieve something in life and I hope to be able it.

Ciao Stefano e buona fortuna con il lavoro.

• Accedi per rispondere alle risposte
  • Niko
    Lv 4
    9 anni fa

Due sole osservazioni di passaggio:

- mi pare corretto usare il nome italiano, Stefano. Tra l'altro Stephanie sarebbe Stefania, Stefano invece è Stephen;

-inviterei gli intervenuti a rivedere l'espressione "lavoro da 4 anni"; avanzo timidamente l'ipotesi che, se tradotto alla lettera, dovrebbe usarsi l'espressione inglese: "I have been working for 4 y. as....."

• 9 anni fa

Hello, my name is Stephanie, I'm 25 years old and I live in Udine with my family, which consists of my 2 year old son and my 20 year old girlfriend .

For the moment we live in a small apartment but we are planning to buy a house, but we must first put aside a little money. I've worked for 4 years as a welder and for work, I happen to move very frequently abroad.

I think I have an outgoing character, but at the same time I like to up front with people.

I hate hypocrisy and false people, I'm the type of guy who respect others, but at the same time I demand to be respected.

My hobbies are football and basketball, and I spend every Sunday in front of the TV watching the Italian football league.

I don't read many books, but I do like to watch a lot of documentaries.

My dream is to achieve something in life, and I'm hoping on a favorable outcome.

Mi sento che sei un bravo ragazzo e speriamo che veramente fai bene in vita,

ciao e buona fortuna.

Fonte/i: madrelingua inglese
  • 9 anni fa

Hello, my name is Stephanie I'm 25 and live in Udine with my family 'consists of my two year old son and my girlfriend 20yo.

For the moment we live in a small apartment but we are planning to buy a house but 'we must first put aside a bit' of money.

Work for 4 years as a welder and for work I happen frequently enough to move abroad.

I think I have an outgoing character, but at the same time I like to confront people.

I hate hypocrisy and false people are a lot of respect for the other guy but at the same time pretend to be respected.

My hobbies are football and basketball, and I spend every Sunday in front of the TV to look at the Italian football league.

I do not read many books but I like to see a lot of the documentaries.

My dream 'to be able to achieve something in life and hope to succeed.

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 9 anni fa

prova questo!

Hello, my name is Stephanie I'm 25 and live in Udine with my family 'consists of my two year old son and my girlfriend 20yo.

For the moment we live in a small apartment but we are planning to buy a house but 'we must first put aside a bit' of money.

Work for 4 years as a welder and for work I happen frequently enough to move abroad.

I think I have an outgoing character, but at the same time I like to confront people.

I hate hypocrisy and false people are a lot of respect for the other guy but at the same time pretend to be respected.

My hobbies are football and basketball, and I spend every Sunday in front of the TV to look at the Italian football league.

I do not read many books but I like to see a lot of the documentaries.

My dream 'to be able to achieve something in life and hope to succeed.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.