Anonimo
Anonimo ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 1 decennio fa

Mi aiuti? Per favore!?

Se la scuola per un giorno, restasse chiusa:

(usando il futuro)

Mi sveglierei verso le 10.00, e andrei in un centro benessere, per farmi fare massaggi, manicure, pedicure ecc.. Verso le 12.00 chiamerei qualche amica e insieme andiamo a mangiare in qualche noto ristorante in centro Milano.

Dopo aver mangiato, andiamo in giro per negozi, a fare un po’ di compere in corso Buenos Aires, fino alle 18.30 circa, dopodichè vado a casa a farmi un bel bagno caldo, mi vesto e mi trucco e sono pronta per andare a mangiare una pizza insieme a degli amici.

Finita la serata, ritorno a casa a vedermi qualche bel film, accompagnata da una bella tisana e qualche biscotto.

Poi mi metto il pigiama e vado a letto.

10 punti!

Aggiornamento:

Scusate, mi sono dimenticata! Me lo potete tradurre in inglese?

5 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    1 decennio fa
    Risposta preferita

if the school will be closed for a day I will wake up at about 10 and I will go tu a beauty farm to have a manicure and a pedicure. at about 12 I will call some friends to have lunch all together in a famous local in the centre of Milan.

After lunch we will go shopping in Buenos Aires street until 6.30 pm after that I will go at home and have a shower than I will dress and make up and I'll be ready to have a pizza with my friends.

Finally I'll come back home to see a good film drinking a cup of tea and eating some biscuits, than I'll go to bed..

• ecco ora capisco tutto :

If the school for a day, would remain closed:

I wake up around 10:00, and I would go to a spa for me to do massage, manicure, pedicure, etc. .. At about 12:00 I would call some friends together and go and eat some well-known restaurant in central Milan.

After eating, we go around the shops, to do some 'of shopping in Buenos Aires, until about 18:30, then I go home to get me a nice hot bath, get dressed and put on makeup and I'm ready to go to eat a pizza with friends.

After the evening, returning home to see me any good movies, accompanied by a nice herbal tea and some cookies.

Then I put on my pajamas and go to bed.

ti consigliodi usare google traduttore x qt tipo di problemi!!!

Fonte/i: google traduttore
  • Anonimo
    1 decennio fa

I wake up around 10:00, and I would go to a spa for me to do massage, manicure, pedicure, etc. .. At about 12:00 I would call some friends together and go and eat some well-known restaurant in central Milan.

After eating, we go around the shops, to do some 'of shopping in Buenos Aires, until about 18:30, then I go home to get me a nice hot bath, get dressed and put on makeup and I'm ready to go to eat a pizza with friends.

After the evening, returning home to see me any good movies, accompanied by a nice herbal tea and some cookies.

Fonte/i: google traduttore
  • 1 decennio fa

If the school would remain closed for a day:

I Would wake up untill 10:00, and I would go to a centre for to do massage, manicure, pedicure, etc myself. .. At 12:00 I would call some friends and together them eat some well-known restaurant in central Milan.

After eating, we wuold to go for shops, to do some 'of shopping in Buenos Aires, until 18:30, then I would go home I get a nice hot bath, get dressed and put on makeup and I'm ready to go to eat a pizza with friends.

After the evening,I would returning home to see me any good movies, accompanied by a nice herbal tea and some cookies.

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 1 decennio fa

ecco qua ;)

ciao! buona fortuna ^^

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.