Chi mi corregge un testo in inglese?? È corto.. please!!?

I chose this topic because the all-star I have always liked, in fact I have a lot in the basement. I really like the shape and especially the many colors they have.

First I will talk about the holding of all-star

Then I will explain who invented

then I will talk about how they have moved the world

curiosities

and finally conclude with my opinion.

The all star come from the U.S. "converse" producing shoes since the beginning of the twentieth century. The founder Marquis M. Converse.

The all-star were invented about 20 years after the creation of Converse, the creator was a professional basketball player, Chuch Taylor, in collaboration with the Converse invented the all-star.

Chuck toured the world with his shoes and his basketball, inspiring young people to love the game, and also to make known to the whole world to worship its stars.

The all were not only in sports but venirono taken by the music. They were worn by many musicians and singing metal, hard rock, punk, emo and so on. So spread among the public.

On the 9th day of July, Nike bought Converse for $ 305 million, and relaunched as the all-star fashion phenomenon, producing new models of many colors and beautiful designs.

Curiosity

The most famous actors in their films have worn the all-star as Harry Potter, Will Smith, Sylvester Stallone and so on.

So the all-star just like everyone.

Conclusion

I really love the all-star for his color, his fantasies .. for everything. You can match them with everything. Everyone today's youth has a couple of all star in the closet

2 risposte

Classificazione
  • 10 anni fa
    Risposta preferita

Ho scelto questo tema perché l'all-star Mi è sempre piaciuta, infatti ho un sacco nel seminterrato. Mi piace molto la forma e soprattutto i molti colori che hanno.

In primo luogo parlerò lo svolgimento di tutte le stelle

Poi vi spiegherò che ha inventato

poi parlerò come hanno commosso il mondo

curiosità

e, infine, concludere con la mia opinione.

L'All Star provengono dagli Stati Uniti "dialogare" produzione di scarpe fin dagli inizi del ventesimo secolo. Il fondatore Marchese M. Converse.

L'all-star sono stati inventati circa 20 anni dopo la creazione di Converse, il creatore era un giocatore di basket professionista, Chuch Taylor, in collaborazione con la Converse ha inventato la all-star.

Chuck girato il mondo con le sue scarpe e il suo basket, ispirando i giovani ad amare il gioco, e anche per far conoscere al mondo intero ad adorare le sue stelle.

Il tutto non solo nello sport ma venirono preso dalla musica. Sono stati indossati da molti musicisti e metallo canto, hard rock, punk, emo e così via. Così diffuso tra il pubblico.

Il giorno 9 luglio, la Nike ha acquistato Converse a $ 305 milioni, e rilanciato come l'all-star fenomeno di moda, la produzione di nuovi modelli di molti colori e bei disegni.

curiosità

Gli attori più famosi nei loro film hanno indossato l'all-star nei panni di Harry Potter, Will Smith, Sylvester Stallone e così via.

Così la all-star, proprio come tutti.

conclusione

Mi piace molto l'all-star per i suoi colori, le sue fantasie .. per tutto. Si possono abbinare con tutto. Giovani di oggi di tutti ha un paio di tutte le stelle nell'armadio

• Anonimo
    10 anni fa

questo sito te lo traduce... con la traduzione dovresti essere in grado di correggerlo...^.^

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.