Poldo ha chiesto in Società e cultureLingue · 9 anni fa

Piccola traduzione sulla mia giornata tipo in inglese...facilissimo?

La mattina prima di andare a scuola mi lavo e con il motorino raggiungo il mio liceo.Dopo la scuola,torno a casa e pranzo .Alle 16 comincio a fare i compiti che mi tengono occupato fino alle 18 circa,spesso il pomeriggio esco con i miei amici e facciamo lunghe passeggiate poi ritornoa casa per la cena e la sera di solito vedo un film in televisione o sto al computer.

xD

siete liberi di cambiarlo,come volete se vi viene più comodo:)

Italiano-Inglese

2 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    9 anni fa
    Risposta preferita

The morning before I go to school and working with the motor liceo.Dopo reach my school, I come home and dinner. At 16 I start to do the tasks that keep me busy until about 18, often in the afternoon I go out with my friends and do long walks ritornoa then home for dinner and at night I can usually see a movie on TV or I'm on the computer.

• 9 anni fa

In the morning before going to school I wash myself, then with the motor I reach my high school. After school, I go home and have lunch. At 16 I start to do my homeworks that keep me busy until about 18, often in the afternoon I go out with my friends and do long walks. Then I return home for dinner and in the evening I usually see a movie on TV or stay at the computer.

Fonte/i: non google translate
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.