Beatrice ha chiesto in Società e cultureLingue · 9 anni fa

ragazzi mi aiutate a tradurre questo brano in inglese....grazie...?

Ciao Marco, come stai?

Sono contento che verrai a trovarmi, non vedo l'ora di conoscerti, verrò in Aeroporto a prenderti in compagnia del mio cane con al collo un fiocco rosso, io indosserò un paio di jeans, una camicia rossa, un cappello e un paio di occhiali da sole. Alzerò un cartello con la scritta del mio paese. Ti abbraccio, a presto..... Alessio

6 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    9 anni fa
    Risposta preferita

Hello Mark, how are you?

I'm glad you come to see me, I can not wait to meet you, I will come pick you up at the Airport in the company of my dog with a red ribbon around his neck, I'll wear a pair of jeans, a red shirt, a hat and a pair of glasses alone. I will lift up a placard with the words of my country. I embrace you, see you soon ..... Alessio

Fonte/i: traduttore
  • 9 anni fa

ma sei alessio o beatrice?

perchè dipende se sei uomo o donna

regola foindamentale dell' inglese

• 9 anni fa

hii Mark, how are you?

I'm soo glad, you're coming here to visit me, I can't wait to see you. I wuold come at the Airport to pick you up, I will come with my dog (with a red collar), and I'm going to wear a pair of jeans, a red shirt, a hat and a pair of sun glasses. I'm going to lift up a sign with the name of my town.

I embrace you... see you soon

Alessio

Fonte/i: faccio il linguistico ed in totale ho fatto 11 anni di inglese... credo di sapere l'inglese meglio di un traduttore automatico ...
  • 9 anni fa

Hello Mark, how are you?

I'm glad you come to see me, I can not wait to meet you, I will come pick you up at the Airport in the company of my dog with a red ribbon around his neck, I'll wear a pair of jeans, a red shirt, a hat and a pair of glasses alone. I will lift up a placard with the words of my country. I embrace you, see you soon ..... Alessio

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 9 anni fa

i'm glad that you are going to meet me,i can't wait for knowing you.

i' goingo to come to airport to collet you,i'll be with my dog.

my dog will wear a red ribbon,i'm going to wear a pair of jeans,a red shirt,a hat and sunglasses.

when i'll see you,i'll turn up a poster with a written about my country.

i hug you,see you soon..Alessio.

• Anonimo
    9 anni fa

Hi Marco, how are you?

I'm glad you will be here with me! Can't wait to meet you. I will be at the airport with my puppy with a red bow. I will wear a jeans, a red skirt and sunglasses. I will have a poster with the name of my place. I hug you. See you soon..

Alessio

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.