Giù.♥ ha chiesto in Società e cultureLingue · 9 anni fa

Buon pomeriggio,potete tradurmi questa lettera breve in inglese per favore? <3?

Ciao Maria,mi chiamo Francesca,vengo da Milano e ho 13 anni. Frequento il terzo anno di scuola media alla ...... Ho i capelli biondi e lunghi,gli occhi verdi,peso 54 kg e sono abbastanza alta. Amo la musica rap e il mio cantante preferito è Emis Killa.La mia famiglia è composta da mia mamma che si chiama Alessia,mio padre che si chiama Francesco e un fratello piccolo,Alessandro.Odio le persone false e che se ne approfittano,amo le mie amiche e la mia migliore amica si chiama Claudia.Claudia ha tredici anni,frequentiamo la stessa scuola e ha i capelli castani e gli occhi marroni,è magra ed è un pò più bassa di me.Il pomeriggio nel tempo libero vado in palestra dopo aver studiato,oppure nel fine settimana esco con le mie amiche.Le mie materie preferite sono l' inglese e il francese,infatti l' anno prossimo vorrei iscrivermi al liceo linguistico e iscrivermi al British ,però odio la storia e la geografia.Non ho ancora le idee chiare su cosa farò in futuro,però mi piacerebbe aprire un negozio in America importante oppure essere specializzata in lingue. E tu? A che liceo ti iscriverai? Cosa vorresti fare da grande? Aspetto in ansia una tua risposta. Baci,Francesca.

Grazie mille,vi do i 10 punti appena rispondete,è urgente perché è per domani <3

solo una cosa,usate il WILL e il GOING TO quando è necessario <3 grazie mille ancora ! baciiiiiiiiii

2 risposte

Classificazione
  • 9 anni fa
    Risposta preferita

Hi maria, my name is francesca, I'm from milano and i'm 13 years old. I attend the third year of middle school. My hair is blonde and long, my ayes are green and I weigh 54 kg (I'm kinda tall). I love rap music and my favourite singer is emis killa. my family is composed by: my mum alessia, my dad francesco and my little brother, alessandro. I hate fake people, and I hate also people who cash in on somebody, I love all my friends and my best friend is claudia. claudia is 13 years old, we attend the same school and she's got brown eyes and she's brunette, she's thin and she's a little less tall than me. during my free time, in the afternoon I go to the gym (when I run out of studying) or I go out with my friends in the weekend. my favourite subjects are: english and french, infact the next year, I'd like to attend the high school specializing in linguistic subjects,and I'd like to book myself in British, but I hate history and geography. I have not a clear head yet about what I will do in the future, but I'd like to open a shop in the USA, or maybe, I'd like to be specialized in languages. and what about you? what kind of high school are you going to attend? what are your plans for the future? let me hearing from you.

best wishes

-francesca.

Fonte/i: 3 anni a londra :)
  • Hello Maria, my name is Francesca, I'm from Milano and I'm 13 years old. I'm attending the third year of junior high school at .... . I've got long, fair hair and green eyes. My weight is 54 kg and I'm quite tall. I love rap music and my favourite singer is Emis Kila. My family includes my mother, whose name is Alessia, my father, Francesco, and a younger brother, Alessandro. I hate false people who use to cheat, I love my friends and my best friend is called Claudia. Claudia is 13 years old, we go to the same school, she has brown hair and eyes, she's thin and a little shorter than me. In my afternoon spare time I go to the gym after doing my homework, otherwise in the weekend I go out with my friends.

My faourite subjects are English and French, infact next year I'd like to go to Linguistic high school and to attend the British institute; however I don't like History and Geography. I'm still confused about my future, but I'd like to own a big shop in the USA or being an expert in languages, And you? Which high school are you going to choose? What would you like to do in your future? I will be waiting for your answer. Kisses, Francesca.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.