10 PUNTI-5 STELLE-POLLICE IN SU PER IL MIGLIORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Vorrei la traduzione da italiano a inglese di queste frasi:

1)Sono stanca,voglio farmi una buona tazza di caffè.

2)Mia figlia non si pettina mai.Dice che i suoi capelli le piacciono così.(=as it is)

3)A mio fratello non piace il teatro.Si annoia sempre quando ci va con la moglie.

4)Tina e Tony si conoscono molto bene.Sono vecchi amici.

5)Ci sono due belle ragazze straniere là.Perchè non ci presentiamo?

6)Mio marito non è un cuoco esperto.Quando mi aiuta in cucina si taglia sempre un dito.

6 risposte

Classificazione
  • 7 anni fa
    Migliore risposta

1)I'm tired, I want make a good cup of tea

2)My daughter never combs her hair. She tell she like her hair as it is

3)My brother don't like theatre. He is always bored when he goes with his wife

4)Tina and Tony meet each other very well. They are old friend

5)There are two beautifull foreign girl over there. Why do not we meet they?

6)My husband isn't an expert cook. When he help me in kitchen he always cuts his finger

• 7 anni fa

1) I'm tired, I want to make a good cup of coffee.

2) My daughter never brush herself. She says she likes so her hair.

3) My brother doesn't like teatro. He is always bored when he goes there with his wife.

4) Tony and Tina know each other very well. They are old friends.

5) There are two beautiful foreign girls there. Why don't we intruduce ourself?

6) My husband is not an expert chef. When he helps me in the kitchen he always cut a finger.

• Flower
    Lv 4
    7 anni fa

1.I'm tired, I want to take a good cup of coffee.

2.My daughter never combs her hair. She tells that she likes harry hair as it is.

3.My brother doesn't like theatre at all. He always gets bored when he goes there with his wife.

4.Tina and Tony know each other very well. They are old friends

5.There are two beautiful foreign girls there! Why don't we introduce ourselves to them?

6.My husband isn't a skilled cook. When he gives me a hand in kitchen he always cuts one of his fingers (oppure he is always cutting a finger)!

Fonte/i: Me :)
  • 7 anni fa

I'm tired and I want to make a good coffee cup.

My daughter never brushed(her hair). She says she likes her hair as it is.

My brother doesn't like theatre. He always gets bored when he goes with his wife.

Tina and Tony know each other very well. They are old friends.

There are two wonderful foreign girls over there. Why don't we go to introduce ourselves?

My husband isn't skilled cook. When he helps me in the kitchen he always cut a finger.

Fonte/i: I am a B2 Level
  • Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • Anonimo
    7 anni fa

1) I'm tired, I want to make a good cup of coffee.

2) My daughter did not mai.Dice combing her hair as she likes.

3) My brother does not like teatro.Si always bored when he does with his wife.

4) Tina and Tony know each other very bene.Are old friends.

5) There are two beautiful foreign girls là.Perchè not present?

6) My husband is a chef esperto.Quando helps me in the kitchen is always cut a finger.

Fonte/i: Me
  • Anonimo
    7 anni fa

Vai su google traduttore e traduci!!

Fonte/i: il miocervello non il tuo scemonito
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.