promotion image of download ymail app
Promoted

Traduzione testo della canzone "Fool" di Jessica Lowndes?

Grazie per chi risponderà

1 risposta

Classificazione
  • Anonimo
    8 anni fa
    Risposta preferita

if only I could touch you Feel you in my arms If only I could hold you Without sounding the alarm It's only yesterday you left, but it seems like last year, will I make it?

------

Se solo potessi toccarti, sentirti fra le mie braccia

se solo potessi stringerti senza far suonare l'allarme

Era solo ieri che sei andato via, ma sembra l'anno scorso, ce la farò?

---------------------------------

Is it wrong of me to feel this way? You know my man would be betrayed But I can't stop the way I feel when I see you I'm such a fool for you. I'm such a fool for you. Ooooooo

--------------------------------

E' sbagliato sentirmi così? sai il mio uomo sarebbe stato tradito ma non posso fermare ciò che sento quando ti vedo, sono una sciocca per te ( ovvero, quando ci sei tu 'di mezzo' , sono come un'idiota) sono una sciocca per te. Ooooooo

If only I could kiss you, taste your skin my love instead I only miss you despite a heart within a dove It's only yesterday you left but it seems like last year, will I make it?

Se solo potessi baciarti, assaggiare la tua pelle amore mio,

invece mi manchi , malgrado un cuore all'interno di una colomba (BOH) Era solo ieri che te ne sei andato, ma sembra l'anno scorso, ce la farò?

Is it wrong of me to feel this way? You know my man would be betrayed But I can't stop the way I feel when I see you I'm such a fool Is it wrong of me to feel this way? You know my man would be betrayed But I can't stop the way I feel when I see you I'm such a fool for you I'm such a fool for you.

(come sopra)

And I'm worried I might steal your kiss, When I'm broken you could be my fix But I can't cover all these lies, No matter just how hard I try. And I can't go another day, without you I might fade away. You're everything that I don't say Take my pain away.

---------------------------

E sono preocupata che potrei rubare un tuo bacio, quando sono a pezzi tu potresti aggiustarmi ma non posso coprire tutte queste bugie, non importa quanto duramente io ci provi, e non posso andare avanti un altro giorno, senza di te io mi dissolvo. Tu sei tutto ciò che non dico, porta via il mio dolore.

--------------------------

Is it wrong of me to feel this way? You know my man would be betrayed, I can't stop the way I feel when I see you. I'm such a fool

And I don't know if I can wait At home I feel like such a fake In my dreams I know how you fell when I'm with you I'm such a fool for you I'm such a fool for you

(sempre come sopra)

Mi spiace se non è prprio accurata, ma questo è ciò che sono riuscita a fare :)

• Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.