lory ha chiesto in Società e cultureLingue · 8 anni fa

traduzione dall'italiano all'inglese??? vi prego entrate urgente!!?

il testo è molto semplice ma essendo abbastanza negata in inglese e avendo domani l'interrogazione su questo vi prego di aiutarmi.. nessun commento sgradevole, so gia da sola di essere una capra non c'è bisogno che me lo diciate voi!!

il testo da tradurre è:

la mia migliore amica si chiama elena e ha 16 anni.. ci siamo conosciute il primo anno di scuola media e siamo subito diventate amiche. è alta, ha i capelli corti e gli occhiali.. è sportiva e odia profondamente vestiti gonne e scarpe con il tacco... è testarda, quando vuole fare qualcosa non la ferma nessuno... gioca a pallavolo e si allena quasi tutti i giorni... è la mia migliore amica perchè sa ascoltarmi e darmi consigli sinceri. mi dice quando sbaglio senza farsi problemi... stiamo sempre insieme, a scuola, spesso il pomeriggio, e il fine settimana usciamo insieme... litighiamo speso, ma la litigata più forte è stata una sola e che, anche se dopo qualche mese, ci ha unite più di prima. la mia ex migliore amica invece è melissa, una ragazza tutto il contrario di elena, le volevo molto bene ma per vari litigi ci siamo allontanate fino a non salutarci più..

vi ringrazio in anticipo, ah e non voglio traduzioni prese da google traduttore che quello lo sapevo fare anche io! faccio il secondo superiore quindi in base a questo vorrei la traduzione. miglior risposta a chi risponde bene e senza commenti extra!! :) grazie

3 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    8 anni fa
    Risposta preferita

My best firend's name is Elena, and she's 16. We met the first year of the middle school and we immediately became friends. She's tall, with short hairs and she wears glasses, she likes sports and she deeply hates dresses, skirts and high heleed-shoes. She is stubborn, when she wants to do something, nobody can stop her. She plays volleyball almost every day... She's my best firend because she listen to me and she gives me sincere advice. She always tells me when I'm wrong withouth any problem. We always stay together, at school, in the afternoon and we go out together in the week-ends. We often argue, but we had only one strong argument and it made us become even more friends than before. My ex best friend is Melissa, she's the opposite of Elena, I loved her but, because of our arguments we started to stay less together until we didn't even say "hi" to each other anymore.

Ti do un consgilio se posso.. cerca di scrivere direttamente in inglese e non crearti già frasi fatte. Così sarai meno in difficoltà e puoi sempre evitare di mettere una frase che non sai esprimere :)

Fonte/i: studio lingue :)
  • Fluo.
    Lv 4
    8 anni fa

My best friend is called Elena and she's sixteen years old.

We met during the first year of secondary school and became friends straightaway.

She is tall, has short hair and wears glasses.

She's sporty and she deeply hates dresses, skirts and heeled shoes.

She's stubborn and when she wants to do something, nothing can stop her.

She plays volleyball and practises almost everyday

She's my best friend because she can understand me and give me sincere advices, she tells me when she thinks I'm wrong, without esitation.

We are always together, at school, in the afternoon, and during the weekend we go out together..

We often argue, but only once the argument was really bad, but after some months, it even united us more than before.

My ex-best friend, instead, is called Melissa, a girl who is the opposite of Elena.

I really loved her as a friend, but after many arguments we drifted away until we even stopped saying hello to each other.

Fonte/i: ho cercato di fare del mio meglio e sono sicuro della correttezza grammaticale :)
  • Anonimo
    8 anni fa

My best friend's name is Elena and she is 16...I've known her since the first school's year and we suddenly started to be friends. She is quite tall, she has short hear and she usually wears glasses... she enjoys a lot doing sport and she really hates short dresses and high-heeled shoes. She has a strong personality, when she wants to do something, anyone could stop her...she plays volleyball and she has a training in it almost every day. She tells always tells me when I am mistaken... we often fight, but only one time we had a strong quarrel, despite of that, after a few months we were again friends, and our relation was stronger than the previous one. Otherwise, my ex best friend is Melissa, she has the opposite personality of Elena, we really loved each other, but because of loads of quarrels we kept different ways, so as to not greet anymore.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.