promotion image of download ymail app
Promoted

Aiuto traduzione lettera presentazione inglese?

Ragazzi mi aiutate a tradurre questa lettera in inglese per favore

Montichiari brescia, Italy,

December, 29/12/2012

Dear Babelmedia,

I am 20 years old, I am from Montichiari (Italy) and I am writing to apply for a position in your company as gametester ( italian translator).

I am very interested in such a position because i love games and my mother tongue is italian,i also speak fluently polish and english.

I have also attached the file version of my CV.

As you can see from my CV I ( ho conseguito il diploma di programmatore presso....)

This degree focused primarily on Computer Programming and economy.

(sto freuquentando in questo momento informatica all'università di pisa.

possied un certificazione d'nglese , il pet conseguito con 80/100).

(Ho imparato a usare i principali programmi software come office, visual basic e conoscenze base dei linguaggi sql,php,html,css,C.

Inoltre ho acquisito conoscenze contabili.

Sono un ragazzo intrapredente che non ha problemi a lavorare in team ed è organizzato)

(Vi prego di considerare non solo l'affinità delle mie abilità con il profilo da Voi ricercato, ma anche la mia determinazione ad imparare nuove competenze necessarie per cogliere una nuova ambiziosa sfida professionale.)

Thank you very much for your kind attention.

I look forward to hearing from you.

Yours faithfully,

2 risposte

Classificazione
  • 8 anni fa
    Risposta preferita

per prima cosa potresti scrivere il tuo nome..

Dear Babelmedia,

Hi, I'm (tuo nome e cognome), I'm 20 years old and I come from Montichiari (Italy). My mother tongue is italian, but I also speak fluently Polish and English. I'm writing to you to apply for a position in your company as game tester.

I'm really interested in your job position because I love games.

I've obtained the diploma in programmer (non ne sono sicura)

I've learnt to use the main programs software as office, visual basic and the basic knowledge of sql,php,html,css,C.

Moreover I've acquired accounting knowledge.

I'm a enterprising guy and I haven't got any problem to work with a team

I hope that you'll consider also my determination to learn new skill for a new professional challenges.

L'ultima te l'ho cambiata un po' perchè secondo me suona meglio così

• Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
  • 8 anni fa

Puoi farla su google traduttore fai copia e incolla funziona nn ti preoccupare pultroppo sto inglese io nn lo sopporto proprio

• Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.