Mirco ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 8 anni fa

Inglese aiuto 10 pt?.......?

Ragazzi sto a scuola sto facendo un compito di inglese , mi potete scrivere un ricetta in inglese ? Con i verbi to add, to Salt ecc. Mi dovete scrivere una ricetta a base di pesce e un primo piatto , sono diverse , quindi distaccAte , fatemi tipo il merluzzo , e poi pasta e patate , partendo.da buttare la pasta , e mettere il.sale , e le spezie .

1 risposta

Classificazione
  • 8 anni fa
    Risposta preferita

CI provo......

quello della pasta: If you need to cook a plate of pasta and some potatoes, you have to start to add some water in a pot(pentola ??) and after 5 minutes you can add some salt. in the meanwhile cut the potatoes in slices and wash them very well. Do not forget to check the water in the pot, after you checked by tasting if the salt is ok you can put the pasta, be awerd to see the exact time it will take to cook, and set a timer after you added the pasta in the pot. After the potatoes have been washed and cutted, put them in the .... (forno?? ) and set another timer with the time you prefer, just be shure to not burn them... After the pasta is cooked, you can add a bottle of italian ragu and then you can serve it in plates...... While you eat check the potatoes, and if you want the potatoes all ready cooked, put them before you start to cooked the pasta.

Scusa gli errori. per il pesce non sapre....... va be ti saluto, speri di averti aiutato

Fonte/i: IL MIO CERVELLO
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.