Coroiu ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 7 anni fa

AIUTO TRADUZIONE IN INGLESE 10 pt.?

Ora voglio raccontarti la mia tipica giornata:

Ogni mattina mi sveglio alle sei.Mi lavo i denti , faccio colazione e mi vesto.Esco di casa alle sette e vado a prendere il tram. La scuola inizia alle otto e cinque e le lezioni durano cinque ore.Arrivo a casa alle tre e alle tre e un quarto pranzo. Nel pommerigio dopo aver fatto i compiti di solito ascolto musica. Ascolto musica di tutti i tipi ma la mia cantate preferita e Rihanna.

Il lunedi vado a nuoto dalle 16: alle 17.Faccio questo sport da quando avevo 8 anni e mi piace moltissimo. Tu fai qualche sport?

A volte esco con i miei amici.Andiamo in giro oppure al cinema e in estate in piscina.Le mie migliore amiche sono Jessia e Giulia.

Jessica ha 16 anni , è abbastanza alta e ha i capelli molto lunghi e gli occhi marroni.E molto simpatica ma a volte un po timida.

Giulia ha 15 anni e da quest estate abita in Spagna. Ha i capelli lunghi e ricci e bei occhi verdi.Anche lei e molto simpatica e mi manca tanto. Quali sono i tuoi migliori amici?

In fine Quando torno a casa , verso la sera , mi faccio la doccia e poi ceno di solito alle 20:00. Prima di andare a letto guardo la tv oppure chatto.

3 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    7 anni fa
    Risposta preferita

Now I want to tell you my typical day:

Every day I wake up at six o' clock. I brush my teeth , I have breakfast and I dress. I go out at seven and I go to take the bus. Lessons start at 8.5 and last 5 hours. I get home at 3.00 pm and I have lunch at 3.15 pm.in the afternoon , after I've done my homeworks I listening to the music. I listen every music genre but my favorite singer is Rihanna.

I go swim on Monday from 16 to 17. I do this sport since I was 8 years old and I like it so much! Do you practice any sport?

Sometimes I go out with my friends, we go out for a walk or we go to cinema and,in summer, to the pool. My best friends are Jessica and Giulia . Jessica is 16, she is enough tall and her hair are long and her eyes are brown. She is very nice but sometimes she is shy. Giulia is 15 and since this summer she lives in Spain. Giulia's hair are long and curly and her eyes are beautiful and green. She is so nice too and I really miss her! Who are your best friends?

At last, when I return home, I get a shower and then usually I have dinner at 8pm. Before going to bed I watch tv or I chat (with my friends)

Fonte/i: So abbastanza bene l'inglese
    • Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
  • Anonimo
    7 anni fa

Every morning I wake up at six. I brush my teeth, have breakfast and get dressed. I leave home at seven o'clock and I'm going to take the tram. The school starts at eight five and lessons lasting five hours. Arrive home at three and a quarter past three lunch. In pommerigio after doing the tasks usually listen to music. Listening to music of all kinds but my favorite cantatas and Rihanna.

On Monday I go to swimming from 16: to 17. I do this sport since I was 8 years old and I love it. You do any sports?

Sometimes I go out with my friends. We go around or to the cinema and in the summer in the pool. My best friends are jessia and Julia.

Jessica is 16 years old, is quite high and has very long hair and brown eyes. It is very nice but sometimes a little shy.

Giulia is 15 years old and lives in Spain this summer. She has long curly hair and beautiful eyes and she verdi.Anche very nice and I miss him so much. What are your best friends?

In the end When I come home, towards the evening, I take a shower and then have dinner usually at 20:00. Before going to bed I watch TV or message

• 7 anni fa

Every morning I wake up at 6.Mi brush my teeth, have breakfast and I vesto.Esco home at seven and I'm going to take the tram. The school starts at eight five and lessons lasting five ore.Arrivo home at three and a quarter past three lunch. In pommerigio after doing the tasks usually listen to music. Listening to music of all kinds but my favorite cantatas and Rihanna.

On Monday I go to swimming from 16: 17.Faccio to this sport since I was 8 years old and I love it. You do any sports?

Sometimes I go out with my friends.we go around or in the cinema and in the summer in pool.The my best friends are jessia and Julia.

Jessica is 16 years old, is quite high and has very long hair and eyes marroni.E very nice but sometimes a little shy.

Giulia is 15 years old and lives in Spain this summer. She has long curly hair and beautiful eyes and she verdi.Anche very nice and I miss him so much. What are your best friends?

In the end When I come home, towards the evening, I take a shower and then have dinner usually at 20:00. Before going to bed I watch TV or I chat.

Fonte/i: google traduttore
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.