Anonimo
Anonimo ha chiesto in Società e cultureLingue · 8 anni fa

Chi mi corregge questo testo d'inglese al past simple? 10 punti al migliore assicurati?

Ho tradotto al volo questo testo con Google quindi è normale che ci sono errori. Gli errori scrivetemeli in stampatello. Domani ho l'interrogazione, per favore!

ITALIANO:

Una settimana fa io e la mia famiglia abbiamo visitato la capitale spagnola: Madrid, nonchè una splendida città! Ho comprato una camicia e un paio di scarpe nere a uno dei centro commerciali più economici della città. Ho visitato la "Plaza de la Villa", la "Puerta del Sol", la "Plaza de Oriente", la "Plaza Mayor" and l'Arco de Cuchilleros. A noi ci hanno ospitato i nonni materni in una villa nel quartiere di Arganzuela. Mia nonna Gianna si è trasferita quindici anni fa in Spagna, dacchè ha trovato un lavoro appagante: la dottoressa. Mio nonno Samuel, invece, passa i suoi giorni sulla sedia a rotelle. Nonostante i miei nonni sono immigrati nella penisola iberica da tanto tempo, questa è stata la prima volta che sono andato lì. Un giorno che ricordo bene è stato il 21 maggio: quel giorno ho giocato a calcio con alcuni giocatori delle giovanili dell'Atletico Madrid, ho segnato persino 2 goal. Per tutta la settimana abbiamo mangiato la Paella, il Gazpacho Andaluso e il Bacalao, sia a pranzo che a cena, perchè non abbiamo comprato cibi diversi. I giorni sono stati lunghi perchè non ho conosciuto tante persone e non ho avuto tanto tempo libero per uscire con mio cugino. Questo è stato un viaggio divertente, vorrei rifarlo perchè l'unica cosa che è andata male è che non ho stretto amicizie e ciò mi dispiace. Non ho mai passato una settimana come questa. Quello che mi ha colpito di più è stata la felicità e l'accoglienza degli spagnoli. Ho impiegato molto per convincermi che era finito tutto!

INGLESE:

A week ago I and my family visited the Spanish capital Madrid, as well as a beautiful city! I bought a shirt and a pair of black shoes to one of the cheaper commercial center of the city. I visited the "Plaza de la Villa", the "Puerta del Sol", the "Plaza de Oriente", the "Plaza Mayor" and the Arc de Cuchilleros. We have hosted his maternal grandparents in a villa in the district of Arganzuela. My grandmother Gianna moved fifteen years ago in Spain, since she found a fulfilling work: the doctor. My grandfather Samuel, however, spends his days in a wheelchair. Despite my grandparents immigrated in the Iberian Peninsula for a long time, this was the first time I went there. One day I remember well was May 21 On that day, I played soccer with some youth players of Atletico Madrid, even I scored 2 goals. Throughout the week we had the Paella, the Andalusian Gazpacho and Bacalao, for both lunch and dinner, because we have not bought foods. The days were long because I have not met many people and have not had much free time to hang out with my cousin. This was a fun trip, I would do it again because the only thing that went wrong is that I have made ​​friends and that I'm sorry. I've never had a week like this. What struck me the most was the happiness and warmth of the Spaniards. It took a lot to convince me that it was all over!

10 PUNTI!!

Aggiornamento:

Vi prego, sto nella mer...da! Ho da studiare anche altre materie per domani.

Aggiornamento 2:

ovviamente PAST SIMPLE, NON tutti i verbi però!

5 risposte

Classificazione
  • 8 anni fa
    Risposta preferita

One week ago, my family and I visited the Spanish capital: Madrid, indeed a wonderful city. I bought a shirt and a pair of black shoes in one of the cheaper shopping centres in town. I saw the "Plaza de la Villa", the "Puerta del Sol", the "Plaza de Oriente", the "Plaza Mayor" and the "Arco de Cuchilleros. We stayed at my maternal grandparents', in a Villa in the Arganzuela neighbourhood. My grandmother Gianna moved to Spain 15 years ago, since she found a fulfilling job: she's a doctor. My grandfather Samuel, instead, spends his days on a wheelchair. Even though my grandparents moved to the Iberian Peninsula a long time ago, this was the first time I went there. One particular day I well remember was the 21st of May: that day I played soccer with some youth players from Atletico Madrid, I even scored 2 goals! For the whole week we ate Paella, Gazpacho Andaluso and Bacalao both for lunch and dinner, because we hadn't bought any different food. Days were long, because I didn't know many people and I didn't have enough free time to go out with my cousin. Nevertheless, this was a lovely trip, and I would like to go back someday, because the only drawback was not making any friends, and I regret that. I had never spent a week like this before. What surprised me the most was the happiness and warmth of the Spanish people. It took me a long time to realize it was all over.

Fonte/i: tradotta 'a mano' xD
  • 8 anni fa

I and my family = my family and I

we have hosted his maternal grandparents= we were hosted by my maternals grandparents

however= instead

Have not had much free time to hang out with my cousin= I haven't had much free time to go out with my cousin

Questo inglese è pessimo.

• Jeyjey
    Lv 7
    8 anni fa

Se dovessi metterti tutti gli errori in stampatello mi si usurerebbero i tasti Shift e caps lock dopo 3 righe.

Fai meno errori se te lo fai invece che usare google

• 8 anni fa

A week ago I and my family visited the Spanish capital Madrid, as well as a beautiful city! I bought a shirt and a pair of black shoes to one of the cheaper commercial center of the city. I visited the "Plaza de la Villa", the "Puerta del Sol", the "Plaza de Oriente", the "Plaza Mayor" and the Arc de Cuchilleros. We have hosted his maternal grandparents in a villa in the district of Arganzuela. My grandmother Gianna moved fifteen years ago in Spain, since she found a fulfilling work: the doctor. My grandfather Samuel, however, spends his days in a wheelchair. Despite my grandparents immigrated in the Iberian Peninsula for a long time, this was the first time I went there. One day I remember well was May 21 On that day, I played soccer with some youth players of Atletico Madrid, even I scored 2 goals. Throughout the week we had the Paella, the Andalusian Gazpacho and Bacalao, for both lunch and dinner, because we have not bought foods. The days were long because I have not met many people and have not had much free time to hang out with my cousin. This was a fun trip, I would do it again because the only thing that went wrong is that I have made ​​friends and that I'm sorry. I've never had a week like this. What struck me the most was the happiness and warmth of the Spaniards. It took a lot to convince me that it was all over!

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 8 anni fa

e' giusto.

Fonte/i: puoi rispondere??? Grazie :D http://it.answers.yahoo.com/question/index;_ylt=Ak...
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.