Marco ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 7 anni fa

Chi mi traduce questo brano in inglese?

Questo è un esercizio su il present perfect continuos o altri tempi. Vi prego di tradurlo SOLO se sapete l'inglese e di non usare un traduttore.

Brano:

Cara Tricia,

E' quasi un anno che Penny e io abitiamo in questa casa, ma da qualche settimana mi sto chiedendo se per caso non ho fatto un errore quando ho accettato di prendere un appartamento in affitto con lei. Ultimamente la situazione è diventata insopportabile e sto pensando di traslocare.

Penny non ha mai abitato con un'amica prima perché ha sempre vissuto con i suoi genitori. Non fa mai niente in casa, anzi, secondo me non ha mai fatto pulizie in casa in tutta la sua vita! Arriva a casa dal college e si siede davanti alla televisione. Questo significa che è un anno che lavo, cucino e faccio le pulizie per tutt'e due. E non mi ha neanche mai ringraziato!

Il problema peggiore è che da Natale non paga la sua parte di affitto. Non fa altro che spendere soldi in abbigliamento e uscire tutte le sere, ma tutte le volte che le chiedo di pagare la sua parte delle spese tira fuori qualche scusa. Il padrone di casa si sta lamentando da settimane. L'altro giorno ho cercato di affrontare l'argomento, ma lei si è rifiutata di parlarne.

Cosa posso fare?

Samantha

3 risposte

Classificazione
  • 7 anni fa
    Risposta preferita

Dear Tricia,

It's about one year that Penny and I live in this home, but since some week I'm wondering if by chance I haven't done a mistake when I accepted take an apartment with her. Lately the situation has become unbearable I'm thinking about moving.

Penny never lived with a friend before because she has always lived with her parents. She never does anything in the house, on the contrary, She never did housework in her entire life! She comes back home after college and sits in front of the television. This means that I washed, cooked and cleaned for an year for both. And she never thanked me!

The worst problem is that: from Christmas does not pay his share of the rent..She does nothing than spending money on clothing and go out every evening, but every time I ask her to pay its share of expenses she pulls out some excuse. The landlord (o anche owned) is complaining from many weeks. The other day I tried to broach the topic, but she refused to talk about it.

What can I do?

Samantha

Dovrebbe essere tutto così.

Fonte/i: Il mio studio di inglese, l'aiuto del mio enorme dizionario di inglese. Laurea linguistica.
  • 7 anni fa

Dear Tricia,

It 's almost a year that Penny and I live in this house, but a few weeks I'm wondering if I have not made ​​a mistake when I agreed to take an apartment for rent with her. Lately the situation has become unbearable and I'm thinking about moving.

Penny never lived with a girlfriend before because he has always lived with his parents. Never does anything in the house, on the contrary, I never did housework in her entire life! Comes home from college and sits in front of the television. This means that it is a year that wash, cook and do the cleaning for both of us. And I never even thanked me!

The worst problem is that since Christmas does not pay his share of the rent. All he does is spend money on clothes and go out every night, but every time I ask her to pay its share of the costs pulls out some excuse. The landlord is complaining for weeks. The other day I tried to broach the subject, but she has refused to talk about it.

What can I do?

Samantha

• ?
    Lv 4
    7 anni fa

daer Tricia,

it's about an year that Penny and I live in this house, but since some week I'm wondering if I didn't mistake when I accepted to take an apartment for rent with her. Lately, the situation has become unbearable and I'm thinking to move.

Penny hasn't ever lived with a friend before because she always lived with her parents. She never does housework, indeed, in my opinion she never cleaned the house in her life! She comes back home from the College and she watches television. This means that I washed, cooked and cleaned for an year for both! And she never thanked me!

The bgger problem is that she doesn't pay the rent from Christmas. She only wastes money for clothes and going out all evenings, but when I ask her to pay she always have some excuse. The owner is angry from many weeks. two days ago I tried to talk with her, but she refused it.

what can I do?

Samantha

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.