Sara ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 7 anni fa

Wee gente!! Entrate perfavore? mi farete felicee!!?

so ke kiedo molto ma....mi traducete in inglese queste frasi?? grazieee vi voglio beneee...10 punti ASSICURATI!!

1-cosa facevate il sabato sera quando abitavate a new york? andavamo spesso a teatro o al cinema.

2-chi ti ha detto che non ero in casa? ho telefonato alle tre e tua mamma mi ha detto che eri da nicola per fare i compiti.

3-ieri pomeriggio mr mitchell ha lavato la sua auto, poi ha tagliato l erba in giardino e ha innaffiato le piante.

4-a che ora è tornato giorgio dalla discoteca ieri sera? è tornato molto tardi ma io non l ho sentito.

5-dove siete andati in vacanza? siamo andati in campeggio vicino a rimini e ci siamo divertiti molto perche eravamo vicini al mare e abbiamo conosciuto molte ragazze.

6-chi ti ha detto che maria si e sposata? me l ha detto sua sorella quando la incontrai alla festa di giulio.

7-che bella camicia! me l ha regalata mia nonnaper il mio compleanno. voleva regalarmi una gonna, ma io ho preferito una camicia.

8-quando arrivammo a casa la cena era pronta, ci lavammo le mani e sedemmo a tavola.

9-aprii la finestra e una farfalla entrò nella stanza.

10-quaesta mattina il postino mi ha consegnato una lettera per mio figlio.

perfavore aiutatemi sono disperata! vi ringrazio tantissimo se lo farete!! 10 punti ASSICURATI!

5 risposte

Classificazione
  • Anonimo
    7 anni fa
    Risposta preferita

What were you doing on Saturday evening when did you live in New York? we often went to the theater or cinema.

Who told you that I was not in the house? I phoned at three and your mom told me you were from nicola for homework.

yesterday afternoon mr mitchell has washed his car, then cut the grass in the garden and watered the plants.

at what time he came back from the disco george last night? came back very late but I do not l I heard.

Where did you go on holiday? we went camping near rimini and we had fun because we were very close to the sea and we met a lot of girls.

Who told you that you and maria married? l told me his sister when I met her at the party of Julio.

what a great shirt! l gave it to me my nonnaper my birthday. wanted to give me a skirt, but I preferred a shirt.

when we got home dinner was ready, we washed our hands and sat down at the table.

I opened the window and a butterfly came into the room.

Quaesta morning the postman delivered a letter to my son.

Fonte/i: buona fortuna ;)
  • 1-What were you doing on Saturday evening when did you live in New York? we often went to the theater or cinema.

2-Who told you that I was not in the house? I phoned at three and your mom told me you were from nicola for homework.

3-yesterday afternoon mr mitchell has washed his car, then cut the grass in the garden and watered the plants.

4-what time is back from the disco george last night? came back very late but I do not l I heard.

5-where did you go on holiday? we went camping near rimini and we had fun because we were very close to the sea and we met a lot of girls.

6-Who told you that you and maria married? l told me his sister when I met her at the party of Julio.

7-what a beautiful shirt! me l gave it to my grandmother for my birthday. wanted to give me a skirt, but I preferred a shirt.

8-when we got home dinner was ready, we washed our hands and sat down at the table.

9-I opened the window and a butterfly came into the room.

10-this morning the postman delivered a letter to my son

• 7 anni fa

1-What were you doing on Saturday evening when did you live in New York? we often went to the theater or cinema.

2--Who told you that I was not in the house? I phoned at three and your mom told me you were from nicola for homework.

3-yesterday afternoon mr mitchell has washed his car, then cut the grass in the garden and watered the plants.

4-what time is back from the disco george last night? came back very late but I do not l I heard.

5-where did you go on holiday? we went camping near rimini and we had fun because we were very close to the sea and we met a lot of girls.

6-Who told you that you and maria married? l told me his sister when I met her at the party of Julio.

7-what a beautiful shirt! My grandmother gave it to me for my birthday. wanted to give me a skirt, but I preferred a shirt.

8-when we got home dinner was ready, we washed our hands and sat down at the table.

9-I opened the window and a butterfly came into the room.

10-this morning the postman delivered a letter to my son

Fonte/i: Prego sono bravo in inglese i dai 10 punti e 5 stelle?
  • Anonimo
    7 anni fa

Secondo te io leggo tutto sto papello che hai scritto ? hahahahahhahahahahah NO.

• Che ne pensi delle risposte? Puoi accedere per votare la risposta.
  • 7 anni fa

evito di dirti dove puoi mettere i 10 punti...............!!!

che, tra l'altro, non hai MAI dato...!!!

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.