Laura ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 6 anni fa

"Testo" di inglese??

Devo fare un testo in inglese,già ho scritto qualcosa (ve lo scrivo in italiano),mi potete dire la traduzione di tutto (senza usare il traduttore per favore)...

A me piace la mia stanza. Non è molto grande. Il muri sono verdi. A destra della porta c'è il termosifone.

A sinistra della porta c'è un cassettone. Sul muro ci sono delle foto e dei quadri. Nella mia stanza ci sono grandi e piccoli pupazzi. Nella mia stanza ci sono anche 4 guardarobi e 2 mensole. Più avanti c'è una finestra con le tende gialle. Il mio letto a castello ha il copriletto,la coperta e il cuscino con i delfini disegnati. La mia stanza ha una porta marrone. Nella mia stanza ho anche una scrivania con sopra il computer,le casse,la stampante,il telefono e la radio,invece di esserci la sedia però,c'è la poltrona. Su una delle mensole c'è la televisione e sull'altra ci sono dei libri... Sul pavimento c'è un bellissimo tappeto giallo. Sul soffitto c'è una lampada colorata con piume colorate che escono fuori...

Fuori alla stanza c'è un balcone molto grande.

Questa è tutta la mia bellissima stanza!

Potete tradurmi tutto questo senza traduttore?

Aggiornamento:

mamm: grazie,ma in che senso scrivo male???

Anubi: se non ti interessa perchè entri? Tu sei una delle persone stupide che scrivono cose stupide per guadagnare 2 punti... BAH...

4 risposte

Classificazione
  • 6 anni fa
    Migliore risposta

I like my room.It isn't very big.The walls are green.On the right of the door there is a central heating.On the left of the door there is a lacunar.On the wall there are some pothos and some oils.In my room there are puppets small and big.In my room there also 4 wardrobs and 2 shelves, too.further there is a window with yellow curtains. My bunk bed has got blanket and pillow designed with dolphins.My room has got a brown door.

In my room I have got also a desk with computer, speakers, printer, telephone and radio but instead the chair there is a armchaire.On one of the shelves there is a televisione and on another of them there are some books.On the floor there is a beautiful yellow carpet.On the loft there is a colored lamp with colorful feathers that come out

Outside the room there is a very large balcony.

This is all my beautiful room!

Ho usato il traduttore solo per il fatto delle coperte con i delfini il resto l'ho fatto a mano ^^

• Accedi per rispondere alle risposte
  • 6 anni fa

I like my room. It isn't very big. Walls

are green.On the right of the door there's the heater. On the left of the door

there's a dresser.On the wall there are

some pothos and some paintings. In my room

there are small and big puppets. In my room there also four wardrobes and two

shelves, too.Further there is a window

with yellow curtains. My bunkbed has

blanket and pillow designed with

dolphins. My room has a brown door.

In my room I also have a desk with computer, speakers, printer, telephone

and radio but instead the chair there is a

n armchair. On one of the shelves there is a

television and on another of part there are some books. On the floor there is a beautiful yellow carpet.On the loft there is a colored lamp with colorful feathers that come out. Outside the room there is a very large balcony. This is all my beautiful room!

Bella stanza! Ma scrivi male però.

• 6 anni fa

I like my room. It is not very big. Its walls are green. There is a radiator on the right of the door and a commode on the left. On the walls there are photos and paintings. In my room there are big and small puppets. There are also four wardrobes and two shelves. Further on, there is a window with yellow curtains. My bunk bed has bedspread, bedcover and pillow with dolphins. My room has a brown door. There is also a desk, with the computer, the speakers, the printer, the telephone and the radio on it; but there is an armchair instead of a chair. On one of the shelves there is the television, and on the other there are books. On the floor there is a wonderful yellow carpet. On the ceiling there is a coloured lamp with coloured feathers that come out from it.

Outside my room there is a very big balcony.

This is my wonderful room!

Però, come ti hanno già detto, non è scritta benissimo in italiano: sono molte frasi spezzettate, con molte ripetizioni (hai detto non so quante volte "Nella mia stanza", e alla lunga è brutto da sentire) e buttate là senza una struttura (per esempio, parli del colore dei muri, poi cominci a dire quello che c'è ai lati della porta, poi torni sui muri per dire cosa c'è sopra... oppure, a tratti sembra che vuoi andare in ordine, cominci con quello che c'è vicino alla porta, poi dici "più avanti", e a tratti invece sembra che stai dicendo le cose in ordine sparso, dicendo solo "c'è" o "ci sono", e alcune cose, come il letto o i pupazzi, non si capisce dove sono). Ho cercato di riscriverla dandogli un po' di ordine:

I like my room. It is not very big. It has a brown door and green walls, with photos and paintings on them. There is a radiator on the right of the door and a commode on the left. There are also big and small puppets, four wardrobes and two shelves, with the television on one of them and some books on the other. Further on, there is a window with yellow curtains. There is also a bunk bed, with dolphins drawn on its bedspread, bedcover and pillow, and a desk, with the computer, the speakers, the printer, the telephone and the radio on it; but there is an armchair instead of a chair. There is also a wonderful yellow carpet on the floor and a coloured lamp on the ceiling, with coloured feathers coming out from it. Outside my room there is a very big balcony.

This is my wonderful room!

Fonte/i: Laureato traduttore e interprete in spagnolo e inglese
  • 6 anni fa

No.

Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.