Ilary ha chiesto in Scuola ed educazioneCompiti · 7 anni fa

INGLESE....MIGLIOR RISPOSTA X VOI...?

Ho bisogno della traduzione in inglese al passato e al futuro di questo testo......

La giornata di Sabato lo trascorsa semplicemente.Al mattino appena sveglia,dopo aver fatto colazione,sono andata a scuola,ho incontro i miei amici e abbiamo aspettato il suono della campanella.

Dopo essere uscita da scuola ho mangiato e dopo ho fatto i compiti, poi ho giocato al pc e ho guardato qualche film. Verso le 6 sono andata al cinema con Mariateresa e Pia e ho incontrato Emilia e altre sue amiche, quando è finito il film siamo andate a farci un giro poi sono tornata a casa.Ho cenato con i miei genitori ,e me ne sono salita in camera,ho letto un bel libro,ho guardato un po di TV,e in fine mi sono addormentata.

1 risposta

Classificazione
  • 7 anni fa
    Risposta preferita

Passato: I spent saturday day simply. In the morning, after I woke up,and had my breakfast, I went to school, I met my friends and we waited for the bellring.

After the end of the lessons I had lunch and,I did my homeworks, I played at the pc and I watched some movies. Around 6 o'clock I went to cinema with Mariateresa and Pia and I met Emilia and other friends of her, at the end of the movie we walked together then I came back home. I had dinner with my parents, I went to my bedroom, I read a good book, I watched TV for a while and at the end I fell asleep.

Futuro: I'm going to spend saturday day simply. In the morning I'm going to wake up, after the breakfast I'm going to go to school, to meet my friends and we're going to wait for the bellring.

After the end of the lessons I'm going to have lunch, to play at the pc and to watch some movies. Around 6 o'clock I'm going to go to cinema with Mariateresa and Pia and I'm going to meet Emilia and other friends of her, at the end of the movie we're going to walk together, then I'm going to come back home. I'm going to have dinner with my parents, then I'm going to go to my bedroom, to read a good book, to watch TV for a while and at the end I'm going to fall asleep

• Commenter avatarAccedi per rispondere alle risposte
Altre domande? Fai una domanda e ottieni le risposte che cerchi.